اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کفاشیان: هاسه‌گاوا را نمی‌خواهیم


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مذاکره با اسپانسرهای جدید را آغاز کردیم، ضمن آنکه هنوز منتظر پاسخ حامی مالی خود هستیم.

تسنیم: علی کفاشیان در حاشیه نشست مسئولان استانی آکادمی‌های فوتبال اظهار داشت: مذاکرات خود با گزینه‌های اسپانسری تیم ملی را آغاز کرده‌ایم. البته از اسپانسر فعلی تیم ملی هم خواسته بودیم، پاسخ ما را بدهند و به آنها در این خصوص ابلاغ قانونی کرده بودیم اما چک خود را در موعد مقرر تحویل ندادند.

وی افزود: 2،3 روز است که مدیران این شرکت «قایم» شده‌اند و خبری از آنها نداریم. آنها باید 2 میلیارد و 200 میلیون تومان طبق وعده خود پرداخت می‌کردند. همچنین می‌بایست 600 ، 700 میلیون تومان هم از سوی این شرکت برای بخش‌های مختلف پرداخت می‌شد اما هنوز خبری از این مبلغ نزدیک به 3 میلیارد تومان نشده است.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما ضمن آنکه پیگیری‌های خود را ادامه می‌دهیم و در واقع هنوز حضور این اسپانسر را منتفی اعلام نکردیم اما با گزینه‌های دیگری که وجود دارد رایزنی‌ خواهیم کرد.

کفاشیان درباره ستاد جام جهانی یادآور شد: این ستاد با همکاری وزارت ورزش تشکیل شده و سجادی معاون وزیر ورزش بر آن نظارت دارد. علاوه بر فدراسیون، وزارت خارجه و سازمان گردشگری در آن با ما همکاری خواهند کرد که مسائل امنیتی، فرهنگی و رسانه‌ای در آن مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود آریا جسورو هاسه‌گاوا با تابعیت افتخاری می‌تواند برای ایران بازی کند، پاسخ داد: خیر، چنین چیزی نیست و این بازیکن باید حتماً تابعیت ایرانی بگیرد و ما این موضوع را به فیفا اطلاع دهیم تا بتواند برای ما بازی کند.

در ادامه کفاشیان پاسخگوی سوالات بود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته شده هاسه‌گاوا برای حضور در ایران درخواست محافظ کرده، تاکید کرد: به هیچ عنوان چنین موضوعی وجود نداشته و من حتی روز گذشته در این باره از همکاران خود سوال کردم که آیا او ایمیلی در این باره به فدراسیون فوتبال فرستاده اما گفته شد چنین اتفاقی رخ نداده است. به هر صورت اگر کسی چنین ادعاهایی را مطرح می‌کند باید سند و مدرک آن را داشته باشد.

کفاشیان خاطرنشان کرد: پدر هاسه‌گاوا ایرانی است و او گذرنامه ایرانی دارد اما بحث این نیست که ما به دنبال این بازیکن باشیم، چرا که در فوتبال خودمان استعدادهای خوبی وجود دارند.

وی با اشاره به فعالیت‌های آکادمی ملی فوتبال ایران گفت: در همین جا استعدادهایی معرفی خواهند شد که بعداً از دیدن بازی‌های آنها کیف خواهید کرد و آینده فوتبال ایران را خواهند ساخت.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه تیم ایران در اردوی آفریقای جنوبی با تیم ملی این کشور بازی می‌کند یا با تیم‌های باشگاهی اظهار داشت: اگر قرار به بازی تدارکاتی باشد با تیم ملی آن کشور بازی خواهیم کرد.

کفاشیان ادامه داد: منتظر بازگشت کی‌روش هستیم تا زمان جلسه با او و برنامه‌ریزی دیدارهای تدارکاتی را مشخص کنیم. البته تاکنون بازی با گینه قطعی شده است.

وی درباره بحث شرکت ایران در تورنمنت  آمریکا نیز خاطرنشان کرد: چنین بحثی در برنامه‌های ما وجود ندارد و حداقل تا جام جهانی احتمال آن نمی‌رود. شاید این اتفاق بعد از جام جهانی بیفتد.


ویدیو مرتبط :
آریا جسور هاسه گاوا (دورگه مدنظر کیروش)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: درباره آریا جسورو هاسه‌گاوا


 
 
 
 
 
آریا جسورو هاسه‌گاوا؛ دورگه ایرانی-ژاپنی
ورزش سه: