اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف ۶۵ کیلو هروئین از خودرو سواری




اخبار حوادث - کشف ۶۵ کیلو هروئین از خودرو سواری

 ماموران انتظامی بخش گلبافت از انتقال یک محموله مواد مخدر به سمت کرمان باخبر شدند و با کنترل نامحسوس به یک خودرو پژو مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند اما راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس با افزودن بر سرعت خود قصد فرار داشت که با واکنش ماموران ناکام ماند .

 به گفته روانبخش فرمانده انتظامی کرمان در این عملیات ۶۵ کیلوگرم هروئین کشف و ۲ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

 اخبار حوادث - خراسان


ویدیو مرتبط :
جام جهانی کشتی آزاد - پیروزی محمدی مقابل بلاروس/۶۵ کیلو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف بیش از 1.5 کیلو هروئین از معده سه افغانی



مأموران پلیس امنیت عمومی استان سیستان و بلوچستان از معده سه تبعه افغانی غیرمجاز، یک کیلو و 570 گرم هروئین کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه سه تبعه افغانی غیرمجاز، پس از بلعیدن مقادیر مواد مخدر، قصد ورود به شهر زاهدان را دارند که مأموران پلیس امنیت عمومی بررسی موضوع را آغاز کردند.

مأموران پس از اقدامات تخصصی این افراد را شناسایی و جهت بررسی بیشتر به مقر پلیس تحویل دادند. مأموران از معده این سه متهم، یک کیلو و 570 گرم هروئین کشف و پس تشکیل پرونده، آنان را به مراجع قضایی تحویل دادند.

 

 اخبار حوادث  -  پایگاه خبری پلیس