اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف ۱۵۳ بسته مواد مخدر از معده یک جوان


فرمانده انتظامی گناباد از کشف ۱۵۳ بسته مواد مخدر از معده یک جوان در این شهرستان خبر داد.

ایرنا: فرمانده انتظامی گناباد از کشف ۱۵۳ بسته مواد مخدر از معده یک جوان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا قدمگاهی افزود: در پی اعلام واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید در کیلومتر ۳۵ جاده بجستان به گناباد، ماموران انتظامی و نیروهای امدادی بلافاصله در محل حاضر شده و سرنشین خودرو را که جوان ۲۰ ساله بود به بیمارستان گناباد انتقال دادند.

وی گفت: این جوان که از قسمت سر دچار صدمات شدید شده بود تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت و تیم متخصص درمانی با انجام معاینات لازم و عکسبرداری از معده مصدوم دریافتند که وی ۱۵۳ بسته کوچک را بلعیده است.

وی اظهار کرد: جوان مزبور بلافاصله به اتاق عمل جراحی منتقل و بسته‌های مواد مخدر در مجموع به وزن یک کیلو و ۷۰۰ گرم از معده وی خارج شد.

سرهنگ قدمگاهی افزود: با وجود تلاش تیم پزشکی، این جوان به علت ترشح بیش از حد اسید در معده که ناشی از وجود بسته‌های مواد مخدر بود و همچنین شدت صدمات وارده به سر و قفسه سینه، جان خود را از دست داد.

به گفته وی تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
کشف مواد مخدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف مواد مخدر در بسته های چای


مأموران گمرك از بسته های چای و خشكبار ، مواد مخدر از نوع شیشه كشف كردند.

روابط عمومی گمرك ایران: مأموران گمرك امانات پستی حوزه 3 گمرك فرودگاه بین المللی حضرت امام (ره) از داخل بسته های چای و خشكبار مقدار 909 گرم مواد مخدر از نوع شیشه كشف و ضبط كردند.

بنابراین گزارش ، این مقدار شیشه همراه با مستندات و مشخصات جهت انجام اقدامات بعدی به نیروی انتظامی تحویل گردید.