اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف و ضربه به 16 باند بزرگ پولشویی


با تلاش اطلاعاتی شبانه روزی اداره کل اطلاعات استان کرمان 16 باند قاچاق مواد مخدر، تجارت سلاحهای غیرمجاز و قاچاق انسان که وجوه حاصله از این فعالیت ها را به حساب اشخاص دیگر واریز می کردند، مورد ضربه قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران: با تلاش اطلاعاتی شبانه روزی اداره کل اطلاعات استان کرمان 16 باند قاچاق مواد مخدر، تجارت سلاحهای غیرمجاز و قاچاق انسان که وجوه حاصله از این فعالیت ها را به حساب اشخاص دیگر واریز می کردند، مورد ضربه قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان افزود: قاچاقچیان پس از تحصیل وجوه حاصله از معاملاتی نامشروع و خلاف قانون آنها را به حساب اشخاص عادی و بعضاً موجه واریز و پس از برداشت وجوه بخشی را تبدیل به دلار و به خارج از کشور منتقل یا در معاملات املاک و خودرو و ساختمان سازی خرج تا اقدامات مجرمانه خود را با پوششهای قانونی و مشروع جلوه داده و رد پای خود را در تجارتهای کثیف و آلوده پنهان سازند که این امر از دید تیز بین سربازان گمنام امام زمان پنهان نماند و به حول و قوه الهی به اقدامات مجرمانه مجرمین خاتمه داده شد.

سالاری افزود: با اقدامات موثر سربازان گمنام امام زمان تاکنون بیش از 125 میلیارد ریال وجه نقد و چندین باب ملک از قاچاقچیان کشف و توقیف و متهمان احضار و از آنان تحقیق و پرونده های متشکله توسط مامورین به دستگاه قضایی استان کرمان تحویل و تحقیقات بیشتر پیرامون شناسایی شرکاء و معاونین مجرمین در دادسرای کرمان در دست اقدام و در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: عمده فعالیت این باندها در خارج از استان و در خارج از کشور بوده است.


ویدیو مرتبط :
باند بزرگ ضرب و توزیع سکه های تقلبی توسط مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و متلاشی شد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف 16 باند بزرگ پولشویی



اخبار,اخباراجتماعی ,باند پول شویی

دادستان عمومی و انقلاب كرمان از كشف 16 باند بزرگ پول شویی خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران اداره كل اطلاعات استان كرمان، اعضای این باند در تور اطلاعاتی به دام افتادند.

دادخدا سالاری افزود: اعضای این باند در زمینه‌های قاچاق مواد مخدر و روان‌گردان‌ها، تجارت سلاح‌های غیرمجاز و قاچاق انسان در سراسر كشور و خارج از كشور فعالیت پنهان داشته و وجوه حاصله از این فعالیت‌ها را به حساب نفرات سوم و چهارم واریز می‌كردند كه در استان كرمان كشف و از فعالیت آنها جلوگیری شد.

 

وی گفت: قاچاقچیان پس از تحصیل وجوه حاصله از معاملات نامشروع و خلاف قانون، آنها را به حساب اشخاص عادی و بعضا موجه واریز و پس از برداشت وجوه، بخشی را تبدیل به دلار كرده و به خارج از كشور منتقل می‌كردند. وی ادامه داد: برخی از این وجوهات را نیز در معاملات املاك و خودرو و ساختمان‌سازی هزینه می‌كردند تا اقدامات مجرمانه خود را در پوشش‌های قانونی و مشروع جلوه داده و ردپای خود را در تجارت‌های كثیف و آلوده پنهان سازند.

 

دادستان عمومی و انقلاب كرمان گفت: خوشبختانه با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و به حول و قوه الهی به اقدامات مجرمانه مجرمین خاتمه داده شد. وی تصریح كرد: تاكنون بیش از 125 میلیارد ریال از وجوه نقد و چندین باب املاك از قاچاقچیان كشف و توقیف شده، متهمان احضار شده‌اند و تحقیقات لازم به‌عمل آمده است. سالاری افزود: پرونده‌های متشكله توسط ماموران به دستگاه قضایی استان كرمان تحویل داده شده و تحقیقات بیشتر پیرامون شناسایی شركا و معاونان مجرمین در دادسرای كرمان در دست انجام است. وی گفت: عمده فعالیت این باندها در خارج از استان و استان‌های مختلف و در خارج از كشور بوده است.  

 

 اخباراجتماعی - آرمان