اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف غار طلا در کاخ دیکتاتور سابق!


کمیته ملی تحقیق پرونده فساد دیکتاتور مخلوع تونس اعلام کرد که غاری از طلا در یکی از کاخهای زین العابدین بن علی کشف شد.


کمیته ملی تحقیق پرونده فساد دیکتاتور مخلوع تونس اعلام کرد که غاری از طلا در یکی از کاخهای زین العابدین بن علی کشف شد.

به گزارش صبح بخیر، "عبد الفتاح عمر" رئیس کمیته ملی تحقیق و بررسی فساد و رشوه در تونس با اشاره بر اینکه میزان فساد مالی در دوره حکومت 23 ساله بن علی بیش از تصورات مردم است، گفت: وی در پی انقلاب 14 ژانویه قدرت را ترک گفت، اما نتوانست گنجینه ای از غار معادن فلزی طلا را با خود حمل کند.



این غارطلا در یکی ازکاخ های زین العابدین بن علی دیکتاتور مخلوع تونس معروف به " خزانه علی بابا" کشف شد.

بنا به گفته عبد الفتاح عمر، اسناد دیگر فساد مالی وی در زمینه مسکن، اراضی کشاورزی، ملکهای دولتی، قراردادهای عمومی، بانکی و طرحهای بزرگ نیز کشف شد.

گفتنی است که بن علی دیکتاتور سابق تونس در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۱۱ میلادی و در پی ناآرامی‌ها و اعتراضات گسترده شهروندان تونسی از کشور فرار کرد و در حال حاضر محمد الغنوشی در انتخاباتی دموکراتیک به عنوان نخست‌وزیر این کشور منصوب شد.

اختصاصی مجله اینترنتی صبح بخیر Bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
کاخ دیکتاتور سابق رومانی به مزایده گذاشته شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف کوزه ای تاریخی پر از سکه های طلا



 

 

از بین ۳۴ سكه موجود در كوزه، با ارزش ترین سکه متعلق به دوره سلطنت لویی سیزدهم در سال ۱۶۴۰ میلادی است که در حدود ۸۵۰۰ دلار ارزش دارد.

قدیمی ترین سکه موجود در كوزه نیز متعلق به سال ۱۵۹۵ و جدیدترین آن مربوط به دوران انقلاب کبیر فرانسه است که در سال ۱۷۸۹ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یک زوج فرانسوی در جریان مرمت فاضلاب خانه خود در شهر كوچك «میللائو» (Millau) واقع در جنوب فرانسه، موفق به كشف این كوزه ی پر از سکه های طلا در سرداب خانه خود شدند..... / خبرگزارى ایسنا