اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف اموال دولت در یک شرکت نرم افزاری!


بر اساس پیگیری های نهادهای نظارتی که بر اساس گزارش های کارکنان یکی از دستگاههای دولتی انجام شده، اموال یکی از ادارات کل مستقر در تهران توسط مدیر این مجموعه به یک شرکت خصوصی در حوزه نرم افزاری منتقل شده بود.

روزنامه خراسان: بر اساس پیگیری های نهادهای نظارتی که بر اساس گزارش های کارکنان یکی از دستگاههای دولتی انجام شده، اموال یکی از ادارات کل مستقر در تهران توسط مدیر این مجموعه به یک شرکت خصوصی در حوزه نرم افزاری منتقل شده بود.

پس از کشف این موضوع و ارسال آن به مراجع ذی ربط، اموال مذکور اخیرا پلمب و توقیف شده و در حال انتقال به اداره مذکور می باشد.


ویدیو مرتبط :
گزارش کارآموزی فعالیتهای نرم افزاری و سخت افزاری شرکت شبکه گستر میلاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارسال iPhone 4S به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری شرکت اپل!


در iPhone 4S شرکت اپل بدون تغییر در اندازه و طراحی ظاهری نسبت به آیفون 4، تنها از تغییراتی نظیر استفاده از پردازنده A5 ، دوربین 8 مگاپیکسلی با کیفیت فیلمبرداری1080P بهره برده است.

به نقل از پایگاه اینترنتی 9to5mac، در حالی که شایعات پیرامون تلفن همراه نسل بعدی شرکت اپل موسوم به آیفون 5 به عنوان مطرح‌ترین شایعه در بازار فناوری در سال جدید مطرح است یک گزارش غیررسمی از ارسال تلفن همراه آیفون جدید شرکت اپل موسوم به « iPhone 4S» به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری این شرکت خبر دارد.

بر اساس این گزارش در iPhone 4S شرکت اپل بدون تغییر در اندازه و طراحی ظاهری نسبت به آیفون ۴، تنها از تغییراتی نظیر استفاده از پردازنده A5 ، دوربین ۸ مگاپیکسلی با کیفیت فیلمبرداری ۱۰۸۰P  بهره برده است.

با توجه به این گزارش به نظر می‌رسد اپل از یک سنت ساختگی خود تبعیت کرده و همانطور که در انتقال از آیفون3G به آیفون3GS تنها تغییراتی در سرعت و قابلیت‌های دوربین و گرافیک برای بازی ایجاد کرده بود این بار هم برای آیفون ۴ دست به این اقدام بزند.



البته از ابتدا نیز بسیار بعید بود که شرکت اپل در اندازه صفحه نمایش آیفون تغییراتی ایجاد کند زیرا با این کار عملا فروشگاه نرم‌افزاری خود را دچار دودستگی کرده و در ضمن باعث دلگیری و رنجش خیل عظیم طرفداران آیفون می‌شد که قادر به خریداری نسل جدید نبودند.

شرکت اپل سال گذشته تبلتiPad2  خود را با پردازندهA5  روانه بازار کرد که این تبلت دوهسته‌ای و به پردازنده A5 مجهز بود که در انجام بازی ۹ برابر سریع‌تر از پردازندهA4  نشان داد. پردازندهA5  کاملا برای انجام بازی بهینه‌سازی شده است. گفتنی است شرکت اپل در حال حاضر بالاترین درآمد را از راه فروش بازی تلفن همراه دارد.

شرکت اپل برای توسعه‌دهندگان بازی و نرم‌افزار برای تلفن همراه آیفون امکان استفاده از نسل بعدی SDK را فراهم آورده تا این شرکت‌ها خود را برای ارائه بازی و نرم‌افزار آماده سازند.

به نظر می‌رسد تمام هم و غم اپل در نسل جدید آیفون که با IOS 5 همراه خواهد بود فقط و فقط بازی در کنسول تلفن همراه خود خواهد بود.

منبع : Farnet.ir