اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشته شدن 14 نفر در یک مسجد



اخبار حوادث -  رسانه های چین از کشته شدن 14 نفر در یک مسجد خبر دادند

 رسانه های دولتی چین روز دوشنبه از کشته شدن 14 نفر در جریان یک گردهمایی در مسجدی در منطقه ˈ نینگشیا ˈ در شمال غربی چین بر اثر ازدحام جمعیت خبر دادند.

 

اخبار,اخبار حوادث, کشته شدن 14 نفر در یک مسجدنینگشیا

 

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پکن ، در این حادثه ده نفر دیگر نیز زیر دست و پا افتاده و زخمی شدند.

شین هوا خبرگزاری چین در گزارش کوتاهی گفت : زخمی های این حادثه به بیمارستان انتقال یافته و حال چهار نفر از آنان وخیم است .

تحقیقات در مورد علت هجوم جمعیت در مسجد شهر شیجی در حدود 320 کیلومتری شمال غربی شیان جریان دارد.

منطقه نینگشیا سکونت گاه اقلیت چینی زبان ˈ هو یی ˈ است که عمدتا مسلمان هستند ولی تفاوت بارزی با اوغورهای شین جیانگ دارند.

این منطقه نیمه صحرایی واقع در بالا دست رودخانه زرد، صحنه قیام مسلمانان در قرن نوزدهم بود ولی تاریخچه جدیدی از تنش های قومی یا مناقشات دیگر بین اقلیت های هویی و اکثریت هان وجود ندارد.

برخلاف آن، شین جیانگ طی ماه های اخیر صحنه چندین درگیری مرگبار اوغورها بود که مقامات منطقه دور افتاده شمال غربی چین آن را به تروریست های جدایی طلب نسبت داده اند.

اخبار حوادث - ایرنا


ویدیو مرتبط :
14 نفر کشته در افتتاحیه The Dark Knight Rises

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار در مسجد شیعیان صنعا و مقر انصارالله/ دهها نفر کشته و زخمی شدند/ داعش مسئولیت حمله را پذیرفت



  یک مقام امنیتی یمن از انفجار چهار اتومبیل بمب گذاری شده در جنب سه مسجد شیعیان و مقر پلیس در صنعا و همچنین مقر انصارالله و کشته و زخمی شدن ده ها نفر خبر داد.

اخبار,اخباربین الملل,انفجار در مسجد شیعیان صنعا و مقر انصارالله

 

اخبار,اخباربین الملل,انفجار در مسجد شیعیان صنعا و مقر انصارالله

 

اخبار,اخباربین الملل,انفجار در مسجد شیعیان صنعا و مقر انصارالله

 

اخبار,اخباربین الملل,انفجار در مسجد شیعیان صنعا و مقر انصارالله

 

اخبار,اخباربین الملل,انفجار در مسجد شیعیان صنعا و مقر انصارالله


یک مقام امنیتی یمن از انفجار چهار اتومبیل بمب گذاری شده در جنب سه مسجد شیعیان، مقر پلیس در صنعا پایتخت این کشور و کشته و زخمی شدن دهها نفر خبر داد.

چهار اتومبیل بمب گذاری شده دفتر سیاسی انصارالله، مسجد حشوش در منطقه جیراف، مسجد الکبسی در منطقه زیره و مسجد قباط الخضره را هدف قرار داده و طبق آخرین آمار تاکنون به کشته و زخمی شدن دست کم 50 تن منجر شده است.

داعش در بیانیه‌ای مسئولیت چهار انفجار از طریق خودروی بمب‌گذاری شده را بر عهده گرفت که دو انفجار دو مسجد و انفجار سوم مقر دفتر سیاسی انصارالله و چهارمی منزل یکی از نیروهای انصارالله را هدف قرار داده بود.

 

 اخبار  بین الملل  -  خبر  آنلاین