اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کسی از رضا نخجوانی خبری دارد؟!



 

 

کسی از رضا نخجوانی خبری دارد؟!

 

در حالی که قریب به یک هفته از سقوط هواپیمای مسافری در نزدیکی ارومیه می گذرد ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ، به عنوان عالی ترین مقام تخصصی در حوزه حمل و نقل هوایی ، همچنان در خاموشی مطلق به سر می برد.نخجوانی

رضا نخجوانی در همان ابتدای حادثه ، فقط مصاحبه کوتاهی با خبرگزاری مهر داشت که در آن هم اطلاعات غلطی درباره تعداد مسافران داد و سپس یک پیام تسلیت کوتاه و تمام!

او در این مدت ، نه صحبتی کرد ، نه عذر خواهی نمود و نه هیچ توضیحی درباره سقوط هواپیما ، وضعیت بازماندگان ، امدادرسانی ، تمهیدات احتمالی برای پروازهای بعدی و ... داد ؛ صم و بکم!

انگار نه انگار که هواپیمایی سقوط کرده و 77 نفر کشته شده اند و این در حالی است که جناب ایشان پیش از این ، از پاس کردن استانداردهای دنیا در ایمنی پروازها داد سخن سر می داد و در همان حال ، به هواپیمایی رخصت پرواز داده که 37 سال از عمرش می گذشت و اتحادیه اروپا ، آن را ممنوع الورود کرده بود.

این در حالی است که بیش از همه مسوولان ، این رئیس سازمان هواپیمایی کشوری است که باید در معرض سوال قرار گیرد و پاسخگو باشد.

به هر حال این سکوت و بی خبری از رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ، این گمانه را تقویت می کند که یا نامبرده از فرط مسوولیت شناسی و خجالت ، دق کرده و جان به جان آفرین تسلیم نموده و یا آن که گم شده است و خبری از او نیست!

لذا از کسانی که از نامبرده (صاحب عکس) خبری دارند تقاضا می شود ، مراتب را اطلاع رسانی کنند تا شاید غم بازماندگان هواپیمای ارومیه اندکی کاهش یابد!....../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
نخجوانی هاواسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یادی از رضا عطاران در یک نشست خبری


نشست خبری «آبنبات چوبی» با حضور بازیگران و عوامل این فیلم سینمایی برگزار شد.

خبرآنلاین: نشست خبری «آبنبات چوبی» با حضور بازیگران و عوامل این فیلم سینمایی برگزار شد.

رضا عطاران که یکی از بازیگران این فیلم سینمایی است در این نشست خبری حاضر نشد. غیبت عطاران محدود به این نشست و اکران این فیلم در کاخ جشنواره نیست. او در جشنواره‌ی امسال اصلا حضور ندارد و به علت بیماری پدرش در شهر مشهد در بیمارستان کنار خانواده‌اش است.

محمدحسین فرح‌بخش کارگردان «آبنبات چوبی» در انتهای این جلسه ضمن تشکر از اهالی رسانه و منتقدان حاضر در جلسه یادی از رضا عطاران کرد و گفت:«درود بر شرف رضا عطاران که یک ماه است در بیمارستان در مشهد بالای سر پدرش است.»

این حرف فرح‌بخش با تشویق حاضران در سالن همراه شد. این کارگردان سینما ادامه داد:«این کار تشویق بیشتری می‌خواهد. چون در این زمانه کمتر پسری به این شکل یافت می‌شود. او دلش اینجا پیش شماست. من دست رضا عطاران را می‌بوسم. برای اینکه خدمتی که به پدرش می‌کند با هیچ ‌چیزی قابل مقایسه نیست.»

فرح‌بخش در آخر از افراد حاضر در جلسه خواست برای سلامت پدر عطاران دعا کنند و تاکید کرد: «واقعا باید از او تشکر ویژه کرد. من به او گفتم همان‌جا بمان. ما دعا می‌کنیم. شما هم دعا کنید که خداوند زودتر به پدر ایشان شفای عاجل بدهد.»