اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کروبی: "رسا" را هواداران من راه انداختند



 

 

کروبی:

 

کروبی: "رسا" را هواداران من راه انداختند

مهدی کروبی اعلام کرد: تلویزیون رسا را هواداران من راه انداخته اند.پ

وی گفت: امیدوارم تلویزیون رسا بستر مناسبی برای ترویج قرائت رحمانی از اسلام باشد.

مرکز پخش برنامه تلویزیون رسا ایالت ایلی نویز آمریکاست.

کروبی گفت: کسانی که این را راه انداخته اند از همین جمهوری اسلامی هستند که در انتخابات هوادار من بودند اما وی در مورد تمایل دولت آمریکا از پخش برنامه رسا در ایالت ایلی نویز توضیح نداد...../تحلیل:عصرایران

وی همچنین گفت: من با این کار موافقم و توصیه می کنم در همان چارچوب اسلام رحمانی فعالیت کنند.


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هواداران استقلال روزنامه پرسپولیسی ها را دست انداختند (+عکس)



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

اشتباه روزنامه پیروزی در یک محاسبه به دستاویزی برای کل کل هواداران استقلال در فضای مجازی تبدیل شد اما سردبیر این روزنامه به آن پاسخ داد.

روزنامه پیروزی روز گذشته با تیتر درشت نوشت: «بلیت بازی ها تا آخر فصل 1000 تومان؛ کل طبقه دوم آزادی 50 هزار تومان»

این در حالی است که طبقه دوم ورزشگاه آزادی 50 هزار نفر گنجایش دارد و اگر کل ظرفیت آن پر شود، قیمت کل بلیت های طبقه دوم 50 میلیون تومان می شود.
 
این اشتباه تایپی یا شاید هم محاسباتی برای ساعاتی سوژه استقلالی ها شد تا به این روزنامه طرفدار تیم رقیب طعنه بی سوادی بزنند. در حالی که این اشتباه ها معمولا در رسانه ها پیش می آید و امری طبیعی است، اما چون هواداران این دو تیم با هم کل کل زیادی دارند و از هر دستاویزی برای کری خواندن استفاده می کنند این اشتباه این بار حساس شده است.
 
حسین قدوسی سردبیر روزنامه پیروزی در این باره گفت: «وقتی بزرگ استقلالی ها که ما هم خیلی دوستش داریم، تاریخی می سازند و می گویند 8 تا گل به ما زدند و برایش سندی هم ندارند، اتفاقی نمی افتد اگر ما هم 50 میلیون را بنویسیم 50 هزار تومان. (خنده)»
 
وی افزود: «ولی جدای از شوخی باید از همه مخاطبان مان برای این اشتباه عذرخواهی کنم. راستش ما یک رسانه بخش خصوصی هستیم که خیلی از امکانات رسانه های دولتی را نداریم و با حداقل نیرو و امکانات توانستیم در همه این سال ها رسانه دوم ورزشی کشور باشیم. این اشتباهات در فشار زیاد کار، اتفاق می افتد اما باز هم من برای آنچه رخ داده، عذرخواهی می کنم.»

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

روزنامه دیروز پیروزی قبل و بعد از تصحیح

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین