اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کدام مداح در اتوبان گلوله شلیک کرده است؟/ مداحی که دارای مجوز حمل سلاح است!



اخبار,حمود کریمی,مجوز حمل سلاح محمود کریم


اخبار سیاسی - کدام مداح معروف در اتوبان گلوله شلیک کرده است؟

به دنبال انتشار خبر شلیک گلوله یکی از مداحان معروف به سمت یک خودرو در یکی از اتوبان های تهران، یک سایت خبری توضیحاتی در این باره ارائه کرد.

سایت "ندای انقلاب" نوشت: محمود کریمی مداح بامداد چند روز پیش در یکی از اتوبان های تهران در حال حرکت بود از سوی سرنشینان چند خودرو مورد تهدید قرار گرفت.
 
یک منبع نزدیک به محمود کریمی در خصوص جزئیات این اتفاق گفت: در این جریان سرنشینان این خودروها با ویراژ دادن اطراف خودرو محمود کریمی وی را مجبور به توقف در حاشیه اتوبان می کنند.
 
وی ادامه داد: پس از توقف خودرو کریمی در حاشیه اتوبان، سرنشینان خودروهای مزاحم پیاده شده و به سمت خودرو کریمی می روند و این مداح که به همراه خانواده خود بوده برای دفاع از خانواده خود و دور کردن آنها اقدام به شلیک هوایی می کند که این کار هم نتیجه نمی دهد و نهایتا کریمی یک گلوله به سمت لاستیک ماشین یکی از این افراد مزاحم شلیک می کند که این گلوله به گلگیر خودرو اصابت می کند و نهایتا آنها از اطراف ماشین کریمی فاصله می گیرند.
 
براساس اظهارات این منبع، محمود کریمی از سوی نهادهای مربوطه دارای مجوز حمل سلاح است.
 
سایت ندای انقلاب سرنشینان خودرویی که  کریمی به سمت آن گلوله شلیک کرده بود را اراذل و اوباش توصیف کرده است.

پیشتر سایت آینده آنلاین خبر داده بود که خودرویی که به طرف آن شلیک شده بود، خودروی یک زن و شوهر جوان بوده است.

اخبار سیاسی - فرارو

 


ویدیو مرتبط :
تنها 37 لیزینگ دارای مجوز هستند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده مجلس: جنبه کیفری ماجرای تیراندازی مداح معروف رسیدگی شود/ارائه مجوز حمل سلاح جفا به ملت است



اخبار ,اخبار سیاسی ,تیراندازی محمود کریمی

 

اخبار سیاسی - عوض حیدرپور : جنبه کیفری ماجرای تیراندازی مداح معروف رسیدگی شود/ارائه مجوز حمل سلاح جفا به ملت است

اگر کسی که مجوز حمل سلاح دارد از اسلحه خود برای توقف یک ماشین استفاده کند، اضرار به غیر انجام داده البته در قانون موارد بسیاری در این مورد بیان شده است.

خبر هفت تیرکشی مداح معروف در اتوبان بابایی واکنش های متفاوتی در پی داشت. عده‌ای از محمود کریمی حمایت کردند و عده‌ای دیگر هفت تیرکشی او را تقبیح کردند. سرانجام ماجرا ادامه یافت و دادستانی از تشکیل پرونده در رابطه با این هفت تیر کشی خبر داد.

با وجود تشکیل پرونده، اما روز شنبه خبری منتشر شد که زوج جوانی که محمود کریمی به ماشین آن‌ها گلوله شلیک کرده بود، شکایت خود از این مداح پس گرفته‌اند. حالا با رضایت شاکی این سوال مطرح می‌شود که پرونده این هفت تیر کشی بسته خواهد شد یا خیر؟

 یک نماینده اصولگرای مجلس معتقد است که حتی با وجود رضایت شاکی تیراندزای این مداح باید پیگیری کیفری شود.

عوض حیدرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی "تدبیر" با اشاره به ماجرای هفت تیر کشی مداح مشهور و رضایت شاکی این پرونده، گفت: حمل سلاح در کشور دو حالت دارد، یا فرد مجوز را از نهاد مربوطه گرفته یا غیر قانونی اقدام به حمل سلاح می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فردی که غیر قانونی سلاح حمل می‌کند، مجرم است و قانون برای او مجازات را تعیین کرده است اما فردی که مجوز حمل سلاح را دارد، آموزش دیده و حق ندارد از این سلاح جز در مواردی که قانون به او اجازه داده، استفاده کند.

وی اضافه کرد: فردی که مجوز حمل سلاح دارد به غیر از موارد مجاز حق استفاده از سلاح را ندارد. اگر این فرد برای تهدید یا ارعاب یا اضرار به غیر از سلاح خود استفاده کند، جرم انجام داده است.

حیدر پور تاکید کرد:جنبه کیفری شلیک تیر توسط این فرد ،باید پی گیری شود تا مردم احساس نکنند میان آنان وبرخی افراد شناخته شده تفاوتی هست.ما هنوز در مجلس گزارشی از این اتفاق دریافت نکردیم اما اگر این ماجرای هفت تیر کشی مداح معروف پی گیر ن ممکن است نمایندگان آن را پی گیر کنند.

حیدرپور، اضرار به غیر را اینگونه تشریح کرد و گفت: اگر کسی که مجوز حمل سلاح دارد از اسلحه خود برای توقف یک ماشین استفاده کند، اضرار به غیر انجام داده و در قانون موارد بسیاری در این مورد بیان شد. بنابراین چنان چه بکار گیری اسلحه خارج از تعهد نامه و مقرارت مربوطه استفاده شود، اقدام غیرقانونی انجام داده و مستوجب پیگیری و تعقیب کیفری است. ایران، کشوری امن است و نباید فرد یا افرادی به هر بهانه‌ای اسلحه داشته باشند.من اصلا درک نمی کنم که چرا باید مداحان محترم اسلحه داشته باشند.خطری این افراد را تهدید نمی کند که نیاز به اسلحه داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه مجوز حمل سلاح در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی به این مداحان ارائه می‌شد، بیان کرد: اینکه در آن زمان به مداحان مجوز حمل سلاح داده شد ه دلیل فعالیت‌های تروریستی منافقین بود اما اکنون درخواست برای ارائه مجوز حمل سلاح برای تامین امنیت و بهانه‌های دیگر جفا به جمهوری اسلامی، خون شهیدان و ملت نجیب ایران است.
اخبار سیاسی - تدبیر