اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاکا در باشگاه 100 گله‌های میلان +عکس


ستاره برزیلی خط میانی میلان به جمع آن دسته از اسطوره‌های روسونری پیوست که شمار گل‌های خود در این تیم را ۳ رقمی کرده‌اند.

تسنیم: روز دوشنبه برای کاکا روز خاصی بود. ستاره پیشین رئال مادرید در پیروزی 3 بر صفر میلان برابر آتالانتا 2 گل به ثمر رساند تا تنها به رقم خوردن اولین برد تیمش در سری A بعد از بیش از یک ماه کمک کند، بلکه نام خود را به فهرست 100 گله‌های روسونری اضافه کند.

کاکا این افتخار را به شیوه‌ای جالب جشن گرفت. او پس از زدن گل نخست خود به کنار زمین دوید و پیراهنی با شماره 100 که نام وی روی آن درج شده بود را مقابل دوربین‌های تلویزیونی گرفت. دقایق بعد او با زدن گل دوم خود شمار گل‌هایش را به 101 رساند.



کاکا در پایان فصل گذشته پس از سپری کردن 5 فصل توام با ناکامی در رئال مادرید به تیم محبوبش بازگشت و در 12 بازی که در این فصل از رقابت‌های سری A برای روسونری به میدان رفته، 3 گل به ثمر رسانده است. در کل کاکا برای میلان در لیگ ایتالیا 75 بار، در لیگ قهرمانان اروپا 24 بار، در جام باشگاه‌های جهان در سال 2007 برابر بوکاجونیورز یک گل و در سوپرجام اروپای سال 2007 برابر سویا هم یک گل دیگر به ثمر رسانده است.

در فصل جاری، کاکا جزو معدود بازیکنان تیم بحران‌زده تحت هدایت ماسیمیلیانو آلگری بوده که عملکرد قابل قبولی را ارائه کرده است و به لطف آن توانسته لوئیز فیلیپه اسکولاری، سرمربی تیم ملی برزیل را وادار کند برای انتخاب بازیکنانش در جام جهانی 2014 نیم نگاهی هم به او داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
کاکا در میلان صد گله شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: MSN بارسلونا 100 گله شد


با دو گلی که امشب مسی به ایبار زد و همچنین تک گل سوارز، تعداد گل های مثلث MSN بارسلونا در فصل جاری به 100 رسید.

ورزش سه: با دو گلی که امشب مسی به ایبار زد و همچنین تک گل سوارز، تعداد گل های مثلث MSN بارسلونا در فصل جاری به 100 رسید.

مثلث مسی، سوارز و نیمار در تمام رقابت های این فصل موفق به زدن 100 گل شده اند. سهم مسی 35 گل، سوارز 42 گل و نیمار نیز 23 گل بوده است. در بازی امشب نیمار به دلیل محرومیت حضور نداشت و چه بسا با حضور او آمار گل های این مثلث از 100 هم فراتر می رفت. بارسا امشب موفق شد با 4 گل در زمین ایبار به برتری دست یابد.

عکس: MSN بارسلونا یکصد گله شد

عکس: MSN بارسلونا یکصد گله شد

عکس: MSN بارسلونا یکصد گله شد