اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاهش مدت تردد خودروهای گذر موقت


بر اساس اعلام گمرک جمهوری اسلامی ایران مدت تردد خودروهای ورود موقت از امارات به یک ماه کاهش یافت.

خبرگزاری ایسنا: بر اساس بخشنامه جدید گمرک مدت تردد خودروهای ورود موقت (بصورت کارنه دو پاساژ یا پروانه سبز گمرکی ) از کشور امارات صرفا ً یک ماه اعلام شده است.

پیش از این مدت زمان تردد خودروهای ورود موقت از امارات دو ماه تعیین شده بود که البته در سال‌های دور این زمان سه ماه تا یکسال بوده است.


ویدیو مرتبط :
کاهش رتبه الکسا در عرض مدت یک ماه کاهش 100% تضمینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرایط تردد خودروهای گذر موقت


رئیس مركز شماره گذاری پلیس راهور ناجا شرایط تردد خودروهای گذرموقت را تشریح كرد.

خبرگزاری مهر: رئیس مركز شماره گذاری پلیس راهور ناجا شرایط تردد خودروهای گذرموقت را تشریح كرد.

سرهنگ سعید روحی اظهار داشت: افرادی كه قصد ورود موقت به كشور را با وسیله نقلیه شخصی خود دارند باید به نزدیكترین مركز راهنمایی و رانندگی به گمرك ورودی مراجعه و نسبت به دریافت پلاك گذرموقت اقدام كنند.

وی افزود: مدت اعتبار پلاك خودروهای گذر موقت به استناد نامه گمرك، حداكثر برای كشورهای حوزه خلیج فارس ۳ ماه و سایر كشورها ۶ ماه است.

رئیس مركز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با تاكید بر اینكه هیچ كس غیر از مالكی كه اسناد گمركی خودرو و اسناد پلاك گذر موقت به نامش است در طول زمان تردد اجازه رانندگی با خودرو مذكور را ندارد، گفت: پلیس در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه نسبت به توقیف خودرو یادشده اقدام می كند.

وی در عین حال تصریح كرد: تاریخ انقضای پلاك گذرموقت به صورت ماه و سال در پلاك ثبت شده است.