اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاله قهرمان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد


تیم والیبال کاله، نماینده ایران در چهاردهمین دوره رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا با کسب هفتمین برد متوالی به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

ایسنا: تیم والیبال کاله، نماینده ایران در چهاردهمین دوره رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا با کسب هفتمین برد متوالی به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

 تیم والیبال کاله که به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده بود، با کسب 7 پیروزی متوالی در چهاردهمین دوره مسابقه‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، جام طلا را بالای سر برد.

نماینده والیبال ایران فینال چهاردهمین دوره مسابقه‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا را با اقتدار 3 بر صفر برد. کاله در این مسابقه با امتیازهای 25 – 22 ، 25 – 13 و 25 - 21 پیروز شد.

قهرمانی کاله نهمین قهرمانی تیمهای ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا بود.

کاله در بازی فینال مقابل نماینده قدرتمند قطر با ترکیب موسوی، ‌قائمی، غلامی، زرینی، پتکوویچ و عبدالرضا علیزاده کار را آغاز کرد. دوتیم در ست نخست رقابت پایاپایی داشتند اما زمانی که شاگردان تتسویا در ست نخست سه امتیاز از کاله جلو افتادند، بهروز عطایی دست به تعویض زد و صابر نریمان نژاد و مهدی بازارگرد را به زمین فرستاد و پتکوویچ و علیرضا قرا را خارج کرد.

این تاکتیک جواب داد و کاله به جریان بازی مسلط شد و خیلی راحت ست دوم را نیز به سود خود تمام کرد. سانچز کوبایی مقابل سد دفاع سه نفره موسوی، غلامی و قائمی حرفی برای گفتن نداشت و روند بازی در ست دوم و سوم کاملا یک طرفه به سود کاله پیش رفت.

خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال میهمان ویژه این بازی بود.

کاله قهرمان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد


ویدیو مرتبط :
تیم قهرمان ایران - کاله قهرمان آسیا شد 2013 Champion Asian Club Championship Kalleh Mazandaran

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاله قهرمان والیبال باشگاه‌های آسیا شد/ نماینده ایران به برزیل صعود کرد



والیبال باشگاه‌های آسیا,نتایج والیبال باشگاه‌های آسیا,اخبار ورزشی

با پیروزی در فینال جام بیست و چهارم؛

کاله قهرمان والیبال باشگاه‌های آسیا شد/ نماینده ایران به برزیل صعود کرد

بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا با پیروزی تیم کاله ایران مقابل الریان قطر و نخستین قهرمانی این تیم در این رقابت ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ساعت 16:30 امروز دوشنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی میان دو تیم کاله ایران و الریان قطر آغاز شد.

بازیکنان کاله که بدون شکست به این مرحله از رقابت ها صعود کردند در این بازی نیز در سه گیم متوالی با نتایج (25 بر 22)، (25 بر18) و (25 بر 21) حریف خود را شکست دادند و به عنوان قهرمانی دست یافتند.

بازیکنان دو تیم که مشخص بود آنالیز دقیقی از یکدیگر داشتند در گیم اول رقابت نزدیکی را دنبال کردند اگر چه سرویس های ساده قطری ها و اشتباهاتی بعضا در این بخش داشتند و به موازات آن دریافت های بهتر کاله باعث پیروزی این تیم در این گیم شد.

با سرویس فرهاد قائمی گیم دوم آغاز شد. بازیکنان الریان قطر در بسیاری از دقایق این گیم سعی داشتند با کار تهاجمی تر جریان بازی را به سود خود پیش ببرند اما بازیکنان کاله با یک بازی منطقی، عملکرد بهتر در دفاع روی تور و همچنین حملاتی که دریافت های اول حریف را با مشکل مواجه کرد این گیم را هم از آن خود کردند.

برخلاف گیم های اول و دوم، شاگردان بهروز عطایی در گیم سوم و از همان دقایق ابتدایی این گیم فاصله خود را با الریان قطر امتیاز به امتیاز بیشتر کردند تا با برتری در این گیم و پیروزی قاطع بتوانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند.در این گیم عثمان کاپیتان تیم الریان به خاطر اعتراض به داور بابت امتیازی که به بازیکنان کاله داد کارت زرد گرفت.

تیم کاله در حالی عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا را از آن خود کرد که دومین حضور در این رقابت ها را تجربه می کرد البته این تیم در دوره پیشین این رقابت ها که سال گذشته به میزبانی چین برگزار شد بعد از نمایندگان قطر و کشور میزبان به عنوان سوم بنده کرد.

تیم والیبال کاله با کسب نخستین قهرمانی خود در مسابقات باشگاه های سهمیه شرکت در مسابقات باشگاه های جهان را از آن خود کرد.

این رقابت ها مهر ماه به میزبانی کشور برزیل برگزار می شود. قهرمانی کاله در این دوره از مسابقات والیبال باشگاه های آسیا نهمین قهرمانی نمایندگان ایران در این مسابقات محسوب می شود.

اولین قهرمانی نمایندگان ایران در این مسابقات سال 2002 توسط پیکان به دست آمد. این تیم طی سالهای 2006 تا 2011 نیز 6 بار متوالی به عنوان قهرمانی دست یافت. تیم صنام نیز یک بار و در سال 2004 صاحب جام قهرمانی این مسابقات شده بود./مهر