اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کاش ما هم ب . ز بودیم



اخبار,اخبار سیاس

 

اخبار سیاسی - طنز
کاش ما هم ب . ز بودیم

شایعه شده بابک زنجانی روز شنبه بدهی دو میلیارد و 60 میلیون یورویی خود را به وزارت نفت پرداخت کرد.

 

خیلی دوست داشتیم عددش را به ریال برایتان بنویسیم ولی حقیقتا ما تا 10 الی 12 رقم بیشتر بلد نیستیم بنویسیم.

تبدیل این عدد به ریال شاید از عهده فیثاغورس، فیثاغورث، فیساقورس، فیساغورص، فیصاغورث، فیساقورس یا هر چیزی که اسمش هست بربیاید. یعنی صد رحمت به نوشتن « ضرس قاطع».

 

این فامیلی بود خدابیامرز داشت؟ از اصل موضوع دور شدیم. تا به حال فکر می‌کردیم ثروتمندتر از حسین هدایتی در جهان وجود ندارد. شهرستانی هستیم دیگر. با دلی پاک و ساده و زودباور.

 

چه می‌دانستیم در این جهان هستند کسانی‌که بتوانند دو میلیارد و 60 میلیون یورو پول داشته باشند. فکرش را که می‌کنیم می‌بینیم در این مبلغ، 60 میلیون یوروی آخرش حکم پول خرد را دارد.

 

آی اگر این پول خرد را به ما می‌دادند. چه کارها که نمی‌کردیم. اول از همه یک گوشی جی ال ایکس می‌خریدیم که راحت از جیب‌مان در بیاید. بعد می‌رفتیم یک ماشین شاسی بلند می‌خریدیم. م

 

ثلا از این نیسان های آبی. بعد پیکان‌مان را می‌فروختیم و خرج زندگی‌مان را می‌دادیم. در خیابان راه می‌رفتیم و با چک می‌زدیم توی صورت کسانی‌که به ما نگاه می‌کردند. پولش را می‌دادیم. یک تیم فوتبال می‌خریدیم. اگر آن 2 میلیارد یورو را داشتیم لیونل مسی را هم می‌خریدیم، می‌آوردیم می‌نشاندیم روی نیمکت و هاشم بیک زاده را می‌گذاشتیم جایش بازی کند.

 

مجبورش می‌کردیم روزی 3 ساعت بنشیند پای فیس بوک تا جواب مردمی‌که به او توهین می‌کنند را بدهد. وای، الان که فکر می‌کنیم چقدر کار برای انجام دادن داریم. علیرضا علیفر را می‌خریدیم و می‌گفتیم برود خانه شان کلا استراحت کند. بعد پول می‌دادیم جام جهانی برزیل را در ایران برگزار کنند.

 

بابک زنجانی را هم می‌خریدیم تا بهمان یاد بدهد چطور یک فردی که راننده بوده می‌تواند این قدر درآمد داشته باشد. احسان پیربرناش را هم می‌خریدیم ولی قسطی می‌خریدیم تا بهش فشار بیاید و متوجه شود حقوق را که دیر می‌دهد به ما فشار می‌آید. ب

 

عد بهش می‌گفتیم ما را بخنداند. مگر طنزنویس نیست؟ خب اگر راست می‌گوید ما را بخنداند. خیلی کار داریم که باید انجام دهیم. پس تا شما هم به این فکر کنید که با این پول چه کارهایی می‌توانید انجام دهید ما برویم یک فلافل نسیه بخریم بخوریم. از بس فکر کردیم گشنه‌مان شد. البته همین الان اصل خبر تکذیب شد، دیگر نیازی نیست این مطلب را بخوانید.
اخبار سیاسی - روزنامه قانون


ویدیو مرتبط :
کاش کربلا بودیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوردبین: کاش ما هم مثل کی‌روش گروگان بودیم



اخبار,اخبارورزشی,اخبار خوردبین

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه چه اصراری است که کی‌روش در ایران بماند گفت: او گفته احساس می‌کند گروگان است ولی گروگانی که تا الان ۴۰ میلیارد پول گرفته است.

محمود خوردبین ، در واکنش به اظهارات روز گذشته یک خواننده زیر زمینی در صفحه اینستاگرامش که در آن اعلام کرده پیام صادقیان سیگار می‌کشد و نباید این کار را انجام بدهد، اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم، بالاخره آن خواننده شب‌ها با صادقیان است و بیشتر از او خبر دارد. اصلاً نمی‌خواهم در مورد صادقیان صحبت کنم.

وی در مورد اینکه صادقیان با شکایت باشگاه ذوب‌آهن فعلاً نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند، عنوان کرد: در این مورد و به خاطر حق رشد صادقیان به باشگاه ذوب‌آهن نامه‌ای به دست ما رسید که در آن اعلام شده این بازیکن تا اطلاع ثانوی نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.
سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص صحبت‌های روز گذشته کارلوس کی‌روش و انتقادات دوباره او به مسئولان فوتبال ایران خاطرنشان کرد: وقتی کی‌روش اینطور حرف می‌زند نباید او را نگه داشت. او گفته احساس می‌کند گروگان است ولی گروگانی که تا الان 40 میلیارد پول گرفته، کاش ما هم مثل کی‌روش گروگان بودیم.

خوردبین ادامه داد: چه اصراری است که کی‌روش در ایران بماند. او نمی‌خواهد کار کند و چه اجباری برای این مسئله وجود دارد. به نظر من بهتر است با او تسویه کنند و از ایران برود.
وی درباره قرعه‌کشی مسابقات مقدماتی جام جهانی و همگروهی ایران با عمان، هند، گوام و ترکمنستان گفت: ایران صددرصد و بدون هیچ مشکلی از این گروه صعود خواهد کرد.

سرپرست تیم پرسپولیس در مورد بازی فردای این تیم با سپاهان هم اظهار داشت: بازی با سپاهان همیشه حساس است و امیدوارم فردا هم شاهد بازی جوانمردانه‌ای باشیم و البته دوست دارم داور بازی هم برنده بازی باشد. ان‌شاالله سه امتیاز بازی را بگیریم.

 

اخبار ورزشی - تسنیم