اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارگردان دنباله فیلم Sicario مشخص شد


امروز کارگردان دنباله فیلم سینمایی موفق «سیکاریو» (Sicario) مشخص شد و قرار است تمرکز اصلی این فیلم سینمایی بر روی شخصیتی باشد که نقشش را بنیسیو دل تورو بازی کرده است. در ادامه با ما همراه باشید.

وب‌سایت زومجی: امروز کارگردان دنباله فیلم سینمایی موفق «سیکاریو» (Sicario) مشخص شد و قرار است تمرکز اصلی این فیلم سینمایی بر روی شخصیتی باشد که نقشش را بنیسیو دل تورو بازی کرده است. در ادامه با ما همراه باشید.

کارگردان دنباله فیلم Sicario مشخص شد

فیلم سینمایی «سیکاریو» در ژانر جنایی هیجان انگیز به کارگردانی دنی ویلنو تا زمان اکران سر و صدای زیادی به پا نکرد اما پس از اکران به یکی از بهترین فیلم‌ها از نظر منتقدین در سال ۲۰۱۵ تبدیل شد. این فیلم که با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخته شد داستان «کیت میسر» با بازی امیلی بلانت، یک مامور اف بی آی، را روایت کرد که در کنار همکارش «رجی وین» با بازی دنیل کالویا تحت فرمان «مت گریور» با بازی جاش برولین بود. این گروه وظیفه داشتند رهبر یک کارتل مواد مخدر مکزیکی را شکست دهند، «میسر» و تیمش سریعا خود را در جنگ مواد مخدر در شهر خوارز دیدند.

در کنار دیگر موفقیت‌ها، «سیکاریو» چندین نامزدی اسکار دریافت و در نتیجه کمپانی لاینزگیت ساخت دنباله این فیلم را تایید کرد. دنباله «سیکاریو»، «سولدادو» (Soldado) نام دارد (کلمه اسپانیای به معنای سرباز) و قرار است درباره همکار «مت» با بازی بنیسیو دل تورو باشد. با وجود اینکه خیلی‌ها امیدوار بودند ویلنو برای کارگردانی دنباله فیلم بازگردد، به نظر می‌رسد برنامه کاری شلوغش وی را از این پروژه دور کرده است.

پس از جدایی ویلنو، جرمی سالنیر به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های کارگردانی «سولدادو» تبدیل شد اما نتوانست با برنامه ریزی ساخت فیلم هماهنگ شود. حالا جدیدترین گزارشات هالیوود ریپورتر خبر از مذاکرات استفانو سولیما با استودیو برای ساخت دنباله‌ای بر اساس فیلمنامه تیلور شریدان که نویسنده «سیکاریو» نیز بوده، می‌دهد.

سولیما فیلم‌های خوب زیادی در ژانر هیجان انگیز جنایی ساخته است و بهترین کارش مینی سریال ایتالیایی «گومورا» (Gomorrah) است. اضافه بر تغییر کارگردان، تصمیم امیلی بلانت برای حضور در نقش «مری پاپینز» در دنباله فیلم «بازگشت مری پاپینز» (Mary Poppins Returns) او را برای این فیلم از دسترس خارج کرد و بنیسیو دل تورو و جاش برولین در نقش اصلی فیلم حضور پیدا خواهند کرد.

این اتفاقات، به خصوص در زمینه تغییر کارگردان هواداران را نگران کرده است. با این حال، سولیما تجربه زیادی در زمینه جنایی هیجان انگیز دارد و می‌تواند داستان فیلم را به خوبی پیش ببرد و یک تجربه قدرتمند سینمایی به هواداران تقدیم کند. حالا که فیلم قرار است تمرکز خود را بر روی الخاندرو قرار دهد که گذشته‌ای تیره و تاریک دارد قرار دهد، احتمالا لحن «سولدادو» نسبت به «سیکاریو» متفاوت خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
تریلر فیلم Sicario 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخستین داور فیلم فجر مشخص شد



 

 

 

 

ابوالقاسم طالبی نخستین گزینه داوری در بیست و هشتمین جشنواره بین الملل فیلم فجر با تایید درخواست مسوولان این جشنواره از وی به عنوان داور، خواستار قضاوت های به دور از حب و بغض در انتخاب آثار برتر در این دوره از جشنواره شد.



طالبی روز چهارشنبه گفت: به جواد شمقدری قبل و پس از انتصاب به عنوان معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قول داده بودم که در راستای مدیریت سینمای ایران هرکمکی که از دستم برآید انجام دهم.چندی پیش صحبتی درباره داوری در جشنواره فیلم فجر با من شد و من نیز برای کمک به این رویداد بین المللی سینمایی این امر را پذیرفتم.



کارگردان فیلم سینمایی دستهای خالی خاطر نشان کرد: اعتقاد دارم داور جشنواره فیلم فجر نباید از میان کسانی باشد که در این رویداد سینمایی فیلم دارند زیرا این موضوع سبب قضاوت ناعادلانه در انتخاب فیلم ها می شود و این مهم باید به دور از هرگونه حب و بغض انجام شود. در دیدارهایی که با شمقدری داشتم تاکید کردم که بهترین داوران برای جشنواره فیلم فجر کارشناسان سینمایی هستند زیرا آنان منافعی در قبال برخی از آثار شرکت کننده ندارند.



طالبی یادآور شد: هیچ کس در داوری معصوم نیست و در این راه مشکلاتی وجود دارد. به اعتقاد من بهترین داوران جشنواره فیلم فجر اساتید دانشگاه ها، جامعه شناسان، سیاستمداران هستند که به نوعی از مخاطبان خاص سینما و حرفه ای محسوب شده و شناخت خوبی نسبت به سینما دارند. در حقیقت قضاوت اقشار فرهنگی به عدالت نزدیک تر است.



وی افزود: متاسفانه برخی که خود را صاحب سینما می دانند در این دوره از جشنواره صحبت هایی را مبنی بر تحریم جشنواره توسط داوران بیان کردند و این درحالی است که برخی از داوران همچون عزت الله انتظامی به دلیل بیماری این مسئولیت را قبول نکردند. حتی از داوران خارجی نیز می توان برای قضاوت فیلم های جشنواره فیلم فجر استفاده کرد زیرا آنان رابطه خاصی با سینماگران ما ندارند.



طالبی در پایان اظهار امیدواری کرد داوران جشنواره فیلم فجر از سال آینده از میان کارشناسان سینمایی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی انتخاب شوند تا قضاوت ها به بهترین نحو ممکن انجام شود.



بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۵ تا ۱۵ بهمن ماه در تهران برگزار می شود.