اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارهای جدید تیم حفاظت از روحانی


پس از استقرار حسن روحانی در پاستور، تیم جدید مرکز حراست ریاست جمهوری با دقت و حساسیت بالایی در حال فعالیت‌های حفاظتی و امنیتی این نهاد است.

ایسنا: پس از استقرار حسن روحانی در پاستور، تیم جدید مرکز حراست ریاست جمهوری با دقت و حساسیت بالایی در حال فعالیت‌های حفاظتی و امنیتی این نهاد است.

شنیده شده است مراکز حفاظتی و امنیتی جدید پاستور عملیات و طرح‌های پیشگیرانه قابل توجهی داشته‌اند.

در همین زمینه گفته می‌شود حتی تعویض موکت‌های بخشی از دفاتر پاستور با نظر این مراکز بوده و بسیاری از خطوط تلفن عادی و سیاسی قبلی، بسته و خطوط جدید ارتباطی راه‌اندازی شده است.

همچنین گفته می‌شود یکی از دلایل عدم حضور حسن روحانی پس از انتخابات در ساختمان مجلس که با دعوت علی لاریجانی بوده نیز نظر منفی مشاوران امنیتی وی بوده است.


ویدیو مرتبط :
حفاظت فردی حفاظت دست و بازو حفاظت شنوایی حفاظت تنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب حضور تیم حفاظت هاشمی در وزارت کشور



تکذیب حضور تیم حفاظت هاشمی در وزارت کشور

در پی انتشار خبری مبنی بر حضور تیم حفاظت آقای هاشمی رفسنجانی در محل ثبت‌نام از کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، محسن هاشمی این خبر را کذب خواند. 

محسن هاشمی رفسنجانی فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به انتشار خبری مبنی بر حضور تیم حفاظت هاشمی رفسنجانی در وزارت کشور، گفت: چنین خبری از اساس کذب است و هیچ تیمی از سوی گروه حفاظت آیت‌الله هاشمی به وزارت کشور نرفته است.

وی درباره احتمال کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: درباره این موضوع حرفی نمی‌زنم./فارس