اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چهار نفر در بندرعباس اعدام شدند



اخبار حوادث - چهار نفر در بندرعباس اعدام شدند

چهار مجرم پس از تایید حكم مجازات‌شان از سوی دیوان‌عالی كشور در ملأ عام به‌دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش اعتماد، فرمانده انتظامی هرمزگان در این باره گفت: این چهار مجرم پس از دستگیری و اعتراف به اعمال مجرمانه خود طی مراحل قانونی پس از سیر پرونده و تایید نهایی توسط دیوان‌عالی كشور، در ملأ عام به‌دار آویخته شدند.

سردار محمدرضا محمدی‌یگانه خاطرنشان كرد: این مهم نشان می‌دهد پلیس و مجموعه دستگاه قضایی برای تامین امنیت و اطمینان خاطر شهروندان در برخورد قاطع با چنین جرایمی قاطعیت لازم را دارند و مجرمان را به‌سزای عمل خود خواهند رساند.

 وی افزود: اجرای چنین احكامی نشان از قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با مجرمانی دارد كه در شنیع‌ترین عمل غیر انسانی به جان، مال و ناموس مردم تجاوز می‌كنند.

این چهار نفر به نام‌های؛ م. امانی، م‌ ح، فولادی و ع. فتاحی به اتهام زنای به عنف و همچنین ح. تندرو به اتهام قتل به وسیله شمشیر به اعدام محكوم شده بودند كه پس از تایید حكم دادگاه در دیوان‌عالی كشور در ملأ عام به‌دار مجازات آویخته شدند. 

اخبار حوادث - اعتماد

 


ویدیو مرتبط :
داعش3 نفر را اعدام کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساکت! دارند یک نفر را اعدام می کنند



 

 

 ساکت! دارند یک نفر را اعدام می کنند

 

 

گر کمی به سرنوشت نیوشا، دختر سه ساله علی اکبریان پس از اعدام پدر فکر کنیم شاید خیلی چیزها برایمان عوض شود و رنگی دیگر به خود بگیرد.

عصر ایران ورزشی؛ عباس خادم الحسینی- اینکه چه عواملی باعث می شود که یک ستاره مشهور فوتبال که سابقه بازی در تیم های بزرگ پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس را دارد به یکباره این چنین در دام خلاف گرفتار می شود و به پای طناب دار کشیده می شود را کاری نداریم.

اینکه چرا باید برای جرم همراه داشتن مواد مخدر برای یک جوان که بچه ای سه ساله دارد و همسری جوان حکم اعدام بریده شود و عواقبی بدتر و ناگوارتر از این را برای آینده این بچه رقم بزنند هم به کنار.

بحث این است که امروز حکم اعدام یک انسان بریده شده است و این خود به تنهایی چیزی است که باعث بشود آدم به تکاپو بیافتد و ناراحت شود.

چه بسیار فوتبالیست هایی که امروز پشت فرمان ماشین های گران قیمت خود نشسته اند و بیشترین دغدغه آن ها این است که لباس مارک دار بپوشند و مدل ماشینشان را ارتقا دهند، شاید روزی به بلایی گرفتار شوند که علی اکبریان به آن دچار شده بود.

شهرت چیزی بسیار خوشمزه و گوارا است، اما اگر بخواهد به صاحبش خیانت کند اتفاقی را رقم می زند که شبیه یک فاجعه است.

می گویند از هر دست بدهی از همان دست می گیری.

در این فوتبال همه به جان هم افتاده اند و اگر یک روز بیانیه علیه هم ندهند روزشان روز نمی شود و چرخ این فوتبال کثیف نمی چرخد.

در برنامه نود که همه سنگش را به سینه می زنیم، ساعت ها بر سر یک کرنر بحث می شود، ساعت ها به اشخاص میلیاردر برای گرفتن طلب خود وقت می دهد، ساعت ها توهین ها و بی ادبی های افراد بی سواد و بی نزاکت را باید شنید و هیچ نتیجه ای هم نگرفت.

اما اگر کمی به سرنوشت نیوشا، دختر سه ساله علی اکبریان پس از اعدام پدر فکر کنیم شاید خیلی چیزها برایمان عوض شود و رنگی دیگر به خود بگیرد.

آینده این بچه خراب می شود و مشخص نیست که سرنوشتی در انتطارش خواهد بود.

بهتر نیست عادل فردوسی پور عزیز کمی بیشتر به این بیاندیشد که جان یک انسان بسیار بیشتر از 800000000 علی دایی ارزش دارد، بهتر نیست کمی بیشتر دربیابد که حرف های مایلی کهن در مقابل جان آدمی پشیزی نمی ارزد.

... و بهتر نیست که ما به خودمان بیاییم و به جای پرداختن به مسائل سخیف و روزمره فوتبال بی در و پیکر ایران، کمی انسانیت به خرج بدهیم و برای لحظه ای، فقط لحظه ای دلمان برای آن دختر معصوم به رحم بیاید؟

آری! ما داریم مدام پر حرفی می کنیم و حرف های بیهوده می زنیم، گوش همگی ما پر شده است از شلوغی و جنگ و جدل و بیانیه و .../عصر ایران ورزشی