اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چهاردهمین کلین شیت نیلسون


آخرین گلی که این دروازه بان 37 ساله خورد در دقیقه 48 بازی با ذوب آهن بوده و حالا 402 دقیقه است که او دروازه اش را بسته نگه داشته است.

سایت گل: نیلسون کوریا که دیروز بعد از بازی پرسپولیس – نفت به عنوان بازیکن اخلاق مسابقه شناخته شد و جایزه ای گرفت یک بار دیگر دروازه خود را بسته نگه داشت تا همچنان رکورد دار تعداد کلین شیت در لیگ برتر باشد.

هر چند امروز نفت تمام کننده نداشت و خط دفاع هوشیار پرسپولیس حملات نفت را خنثی می کرد تا نیلسون اصلا به دردسر نیافتد اما یک بار هم کمک داور اشتباه نکرد تا رکورد کوریا  ارتقا یابد.

این چهاردهمین بازی در این فصل بود که نیلسون  گل نخورده و همچنان او از این حیث سرآمد دروازه بان های لیگ برتری است.همچنین  او در چهار بازی اخیر تیمش مقابل مس،سایپا،ملوان و نفت هم گلی نخورده است.آخرین گلی که این دروازه بان 37 ساله خورد در دقیقه 48 بازی با ذوب آهن بوده و حالا 402 دقیقه است که او دروازه اش را بسته نگه داشته است.

رحمان احمدی در سپاهان نزدیک ترین رقیب او در  ثبت کلین شیت است که باید دید فردا می تواند با بسته نگه داشتن دروازه اش به  گلر پرسپولیس نزدیک شود یا نه.


ویدیو مرتبط :
کلین شیت رحمان احمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیلسون کلین شیت


«نیلسون کوره آ» دروازه بان 38 ساله برزیلی پرسپولیس رکورد دار کلین شیت در فصل جاری لیگ برتر است.

خبرآنلاین: «نیلسون کوره آ» دروازه بان 38 ساله برزیلی پرسپولیس رکورد دار کلین شیت در فصل جاری لیگ برتر است.

نیلسون دروازه بان پرسپولیس در 11 هفته سپری شده از لیگ برتر در 7 هفته گلی دریافت نکرده و دروازه اش را بسته نگه داشته است. او که به همراه مدافعان پرسپولیس با 5 گل خورده عنوان بهترین خط دفاع را نیز به خود اختصاص داده اند، در 6 بازی در ورزشگاه آزادی و یک بازی در فولادشهر دروازه خود را به روی مهاجمان حریف بسته نگه داشته است. با این وضعیت و عملکرد عالی نیلسون، علیرضا حقیقی همچنان باید منتظر لغزشی از او برای قرار گرفتن در دروازه پرسپولیس باشد. حامد فلاح زاده و محمدباقر صادقی دروازه بان های جوان راه آهن و سایپا با 6 کلین شیت تعقیب کننده های اصلی نیلسون در این رکورد هستند.