اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چند نفر در انتخابات مجلس ثبت نام کردند؟


رییس ستاد انتخابات کشور گفت: مجموع 11 هزار و 764 نفر تا پایان وقت ثبت‌نام در 207 حوزه اصلی سراسر کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: رییس ستاد انتخابات کشور گفت: مجموع 11 هزار و 764 نفر تا پایان وقت ثبت‌نام در 207 حوزه اصلی سراسر کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

محمدحسین مقیمی با حضور در جمع خبرنگاران آخرین آمار ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی را 11 هزار و 764 نفر اعلام کرد و گفت: امروز جمعه، سه هزار و 109 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد هزار و 234 نفر خانم بوده‌اند و از اقلیت‌های مذهبی نیز تعداد 21 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که دو نفر آنها زن بوده‌اند.

وی گفت: داوطلبانی که از نمایندگان ادوار مجلس بوده‌اند 674 نفر هستند.


ویدیو مرتبط :
همراهی هزاران نفر از طرفداران محسن رضایی برای ثبت نام در انتخابات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت نام 1689 نفر برای انتخابات مجلس دهم


رییس ستاد انتخابات کشور آخرین آمار ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان و شورای اسلامی را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس ستاد انتخابات کشور آخرین آمار ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان و شورای اسلامی را اعلام کرد.

محمدحسین مقیمی صبح امروز در ستاد انتخابات کشور گفت:تاکنون 1689نفر برای مجلس شورای اسلامی و 240 نفر برای خبرگان ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود:4 خانم برای خبرگان و 105 خانم برای مجلس ثبت نام کرده اند.