اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چند انتصاب جدید از سوی روحانی



 رییس‌جمهور, انتصابهای جدید روحانی

چند انتصاب جدید از سوی روحانی

حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در احکامی حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی را به عنوان « دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی »،  دکتر آشنا به سمت مشاور رییس‌جمهور در امور فرهنگی و حبیب‌الله حقیقی را به عنوان رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب کردند.

به گزارش تابناک متن احکام دکتر روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای علی یونسی
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند، به موجب این حکم شما را به عنوان «دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» برمی‌گزینم.

امید است با عنایات الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی

حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد
بسم الله الرحمن الرحیم

نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی به پیشنهاد وزیر محترم کشور، شما را به عنوان « رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز» برمی‌گزینم.

امید است با عنایات الهی و هماهنگی با وزیر محترم کشور و همکاری دستگاه‌های ذیربط، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی

انتصاب دکتر آشنا به سمت مشاور رییس‌جمهور در امور فرهنگی
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر حسام‌الدین آشنا

نظر به مراتب تعهد، توان علمی و سوابق مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور رییس‌جمهور در امور فرهنگی» منصوب می‌شوید.

امید است با عنایات الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید./تابناک

 


ویدیو مرتبط :
غدیر انتصاب الهی بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین انتصاب حسن روحانی در دولت یاردهم مشخص شد



محمد نهاوندیان رئیس دفتر روحانی

محمد نهاوندیان رئیس دفتر روحانی شد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در حکمی محمد نهاوندیان را به عنوان رئیس ‌دفتر رئیس‌‌جمهور منصوب کرد.

به‌گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام روحانی رئیس ‌جمهوری اسلامی ایران در اولین انتصاب مسئولان دولت یازدهم، عصر امروز شنبه محمد نهاوندیان را به عنوان رئیس ‌دفتر خود منصوب کرد.
قرار است نهاوندیان از فردا کار خود را در نهاد ریاست‌ جمهوری آغاز کند./فارس