اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرا ریحانا در مراسم گرمی شرکت نکرد؟


ریحانا خواننده، بازیگر و طراح لباس باربادوسی است که تاکنون موفق به فروش بیش از ۱۵۰ میلیون از آثارش در سرتاسر جهان شده که در نوع خود، در فهرست پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی رقم بسیار قابل توجهی است.

برترین ها: ریحانا خواننده، بازیگر و طراح لباس باربادوسی است که تاکنون موفق به فروش بیش از ۱۵۰ میلیون از آثارش در سرتاسر جهان شده که در نوع خود، در فهرست پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی رقم بسیار قابل توجهی است.

وی تا به حال موفق به دریافت 7 جایزه گرمی، 8 جایزه موسیقی آمریکا، ۲۲ جوایز موسیقی بیلبورد و ۲ جایزه بریت شده است.

چرا ریحانا در مراسم گرمی شرکت نکرد؟

ریحانا که در حال حاضر درگیر کلکسیون جدید کفش هایش در همکاری با شرکت پوما است، قرار بود در گرمی اوارد 2016 نیز حضور داشته باشد و آهنگی را اجرا کند اما در دقایق آخر قرار خود را کنسل کرد.

این طور به نظر می رسد که او به دلایل پزشکی نتوانسته در این مراسم حاضر شود.

او به علت بیماری برونشیت یا نایژه‌آماس (به التهاب نایژه‌ها در شش گفته می‌شود که عمولاً انسداد نسبی راه تنفسی، سرفه و ترشح خلط را به همراه دارد) مجبور بود که به مدت 48 ساعت در خانه استراحت کند زیرا ممکن بود دچار خونریزی تارها صوتی اش شود. آنتی بیوتیک هایی هم که او در طول 3 روز گذشته مصرف کرده بود، عفونت بدنش را از بین نبرد.

در هر صورت گرمی اوارد 2016 از حضور این خواننده مشهور محروم بوده است.


ویدیو مرتبط :
ریحانا در گرمی اواردز2013

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کتی پری و بیبر در مراسم اعلام نامزدهای جوایز گرمی



 

کتی پری و بیبر در مراسم اعلام نامزدهای جوایز گرمی

 

 

 کتی پر ی و جاستین بیبر، در مراسمی که برای معرفی نامزدهای جایزه گرمی برگزار می شود ، هنرنمایی خواهند کرد. کتی پری که آهنگ او با نام " دختران کالیفرنیا " یکی از آهنگهای پاپ موفق سال است و بیبر ۱۶ ساله ، به اتفاق خوانندگانی همچون میراندا لمبرت ، خواننده رپ بی او بی و برنو مارس به روی صحنه خواهند رفت و همه با هم آهنگی با نام " nothing on you " را اجرا خواهند کرد.

این مراسم که به میزبانی خواننده رپ ۴۲ ساله ، ال ال کول جی در شهر لس انجلس برگزار خواهد شد ، در تاریخ یکم دسامبر از شبکه CBS پخش می شود .در این مراسم اسامی نامزدهای جوایز گرمی در چند بخش اصلی اعلام خواهد شد. مراسم اهدای جوایز این رقابتها که بزرگترین جوایز موسیقی آمریکا است ، در تاریخ ۱۳ فوریه برگزار خواهد شد.... / خبرگزاری رویترز