اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چالوس بازگشایی شد



اخبار,اخباراجتماعی,ترافیک چالوس

رییس پلیس راه البرز از بازگشایی جاده کرج - چالوس که براثر بارش برف سنگین مسدود شده بود، خبرداد و گفت: ترافیک دراین محورهمچنان سنگین است.

سرهنگ رضا اکبری روزچهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این محور نیمه شب گذشته بازشد، لیکن بار ترافیکی آن از میدان امیر کبیر تا تونل کندوان سنگین و تردد با کندی انجام می شود.

شب گذشته به علت بارش برف و کولاک شدید درمحدوده سه راه دیزین تا کندوان محور کرج- چالوس بسته شد که با کمک نیروهای های امدادی راهداری و پلیس این محور بازگشایی شد.

وی در خصوص وضعیت ترافیک در دیگر محورهای استان گفت: در محور کرج - قزوین و تهران - کرج و بالعکس ترافیک نیمه سنگین است.

اکبری با اشاره به بارش برف و باران دراستان البرزبویژه محورهای کوهستانی، اظهار داشت: همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان در جاده های این استان به ویژه محور کرج - چالوس الزامی است.

وی از رانندگان خواست با خود سوخت کافی ، پوشاک گرم و مواد غذایی همراه داشته باشند.

استان البرز دارای یکهزارو500 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و 18 درصد ترافیک جاده های کشور مربوط به راه های این استان است. 

 

 اخبار اجتماعی  -  ایرنا 
 


ویدیو مرتبط :
گشت زدن در جاده چالوس | پیچ و خم های جاده چالوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محور كرج - چالوس بازگشایی شد



 

 

محور كرج - چالوس بازگشایی شد

 

تهران - محور كرج - چالوس كه به علت بارش شدید برف مسدود شده بود ، سه شنبه شب بازگشایی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پلیس راه راهور ناجا ، محور یادشده در ساعت 23 سه شنبه با تلاش عوامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور و ماموران پلیس راه بازگشایی شد.

پلیس راه راهور ناجا از رانندگانی كه قصد تردد در محور مذكور یا سایر محورهای مواصلاتی كشور را دارند ، درخواست كرد ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه های ایمنی ماموران پلیس راه توجه نمایند .

ضمنا مركز كنترل ترافیك پلیس راه ناجا اعلام كرد با شماره تلفن 88255555 ( 10 خط ) بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای كشور ( جوی و ترافیكی ) و یا امداد رسانی احتمالی به همه هموطنان می باشد .... / تحلیل : ایرنا