اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیکر دو قاری مفقود فاجعه منا شناسایی شد


رئیس سازمان حج و زیارت از شناسایی پیکر دو قاری کشورمان که در فاجعه منا مفقود شده بودند، خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان حج و زیارت از شناسایی پیکر دو قاری کشورمان که در فاجعه منا مفقود شده بودند، خبر داد.

«سعید اوحدی»، رئیس سازمان حج و زیارت از شناسایی پیکر دوتن از قاریان ایرانی در فاجعه منا خبرداد و گفت: پیکر «محمد سعید سعیدی‌زاده» و «فواد مشعلی» دو نفر از قاریان کشورمان که در فاجعه منا مفقود شده بودند، شناسایی شدند.

پیکر دو قاری مفقود فاجعه منا شناسایی شد

وی اعلام کرد: این دو قاری کشورمان در مقبره‌الشهدای مکه به خاک سپرده شده‌اند و خانواده‌های آنها اکنون باید تصمیم بگیرند که پیکر مطهر این دو قاری به کشور بازگردانده شود یا در مکه باقی بماند.

بنا بر این گزارش، در حج تمتع سال جاری ۴۶۱ نفر از حجاج کشورمان به دلیل بی‌تدبیری و سوء مدیریت عربستان در برگزاری مناسک حج کشته شدند که تاکنون پیکرهای ۳۸۲ نفر از حجاج به کشور بازگردانده شده است و پیکر سه نفر دیگر هنوز شناسایی نشده است.


ویدیو مرتبط :
شناسایی پیکر شش ایرانی جانباخته در فاجعه منا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شناسایی پیکر یکی دیگر از مفقودان فاجعه منا



اخبار,اخبار اجتماعی , فاجعه منا

عمار انصاری از اعضای بعثه مقام معظم رهبری که در جریان فاجعه حج سال ۱۳۹۴ در منا مفقود شده بود روز گذشته و با انجام آزمایش DNA در مکه مکرمه شناسایی شد.

پیکر مطهر عمار انصاری، این مهاجر الی الله همزمان با برخی دیگر از زائران ایرانی از جمله غضنفر رکن آبادی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان از سوی دولت عربستان سعودی در محل مقبره الشهدای مکه مکرمه دفن شده بود.

عمار انصاری فرزند ارشد دکتر محسن انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران است و از وی سه فرزند به یادگار مانده است.

وی مهرماه سال سال ۱۳۵۹ در روز عید سعید قربان پا به جهان خاکی گذارد و در سالروز ولادتش همزمان با عید سعید قربان در مهرماه ۱۳۹۴ لبیک گویان و با کام تشنه در قربانگاه منا به دیدار معشوق شتافت.

 

اخبار اجتماعی - فارس