اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیمان قاسم خانی: انگار به مادر تبدیل شدم!


پیمان قاسم خانی نویسنده و بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران روزگذشته به مناسب روز پدر گفت و گویی داشت که به موضوعات جالبی در آن اشاره کرده است.

روزنامه تماشا: پیمان قاسم خانی نویسنده و بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران روزگذشته به مناسب روز پدر با خبرگزاری «ایسنا» گفت و گویی داشت که به موضوعات جالبی در آن اشاره کرده است. بخشی از حرف های بامزه او را در ادامه می خوانید:

- رقیب من یک دختر 15 ساله است که به او حسادت می کنم. وقتی می بینم پریا ساعت ها با او تلفنی حرف می زند و چیزهایی به او می گوید که به من نمی گجوید. وقتی این دختر به خانه ما می آید، چپ چپ به او نگاه می کنم و دوست دارم کاری کنم که زودتر برود.

- تا وقتی واقعا بچه نداشته باشی، هیچ تصوری از پدر شدن یا مادر شدن نداری. خودمن تا قبل از 32 سالگی که پریا به دنیا آمد، هیچ تصوری از پدر بودن نداشتم. آدمی بودم که فکر می کردم مطلقا برای پدر بودن زاده نشده ام. فکر می کردم ممکن است درقبال بچه بی مسئولیت باشم ولی از وقتی بچه دار شدم، حسم این است که در وهله اول پدر هستم و بعد هر چیز دیگری.



- خوشبختانه ما بچه خوب و بی دردسری داریم. مثلا وقتی کوچک بود، برخلاف بعضی از بچه ها، به جای اینکه ساعت ها گریه کند، می خوابید؛ حتی بیشتر از ما می خوابید و ما سختی بچه داری را خیلی حس نکردیم اما آنچه گاهی باعث پشیمانی است، نگران دائمی و ترس همیشگی من است. وقتی بچه بود از تب کردنش می ترسیدم و حالا که نوجوان شده است دردسرهایش هم عوض شده اند. بچه هر چه بزرگتر می شود، نگرانی پدر و مادر هم بیشتر می شود.

- انگار بیشتر تحت تاثیر من است تا مادرش، مثل من طرفدار فیلم های اکشن و جنگ ستارگان است. به همین دلیل فکر می کنم اگر پسر هم بود، موضوع خیلی متفاوت نمی شد.

- راستش فکر می کنم نه به اندازه کافی بلکه بیشتر از حد کافی برای پریا وقت گذاشته ام. به خاطر شغلم بیشتر از مادرش در خانه هستم تا جایی که آنقدر ماجرا شور شده بود که روزی می خواستم از خانه بیرون بروم و پریا گفت «تو دیگه کجا می ری؟!» بعضی وقت ها نگران می شوم که انگار بیشتر به مادر تبدیل شده ام. حتی کمی بیش از حد به او رسیدگی می کنم. انگار مزاحمش شده ام و در دست و پایش هستم. شاید با توجه به روحیه مستقلش، دوست داشته باشد که بیش از حد از او مواظبت نکنم.

- رییس جمهور هم که باشید، اشتباه است اگر فکر می کنید بت بچه هایتان خواهید بود. اصلا اینطور نیست.


ویدیو مرتبط :
پیمان قاسم خانی:با گلزار مشکل ندارم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیمان قاسم‌ خانی: سر خورده ام


قرار بود دور «سازمان‌های سینمایی ریز و درشت» دوره بیفتند كه این چه نشتری بود كه به قلبمان نشست و حالا چه باید بكنیم.