اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیش بینی وضعیت آب وهوا در روزهای آینده



اخبار,اخبار اجتماعی,بینی وضعیت هوا

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران تا سه روز آینده صاف و آفتابی همراه با وزش باد است.

به گزارش فارس، امین‌حسین نقشینه در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: در ساعت 5 صبح امروز کمینه دمای شهرکرد نسبت به ساعت 5 روز گذشته 14 درجه افت داشته و سردتر شده است. همچنین اراک، اصفهان، یاسوج 12 درجه افت دما داشتند.

وی افزود: انتظار این را داریم که طی 24 ساعت آینده افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در شرق، شمال شرق، غرب، شمال غرب و غرب سواحل خزر را شاهد باشیم. همچنین در چهارشنبه و پنج‌شنبه همین جریان افزایش ابر، وزش باد و رگبار را در جنوب غربی و برخی از نقاط جنوب نیز شاهد هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: در روز پنج‌شنبه استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحل و بختیاری بارش باران دارند.

نقشینه با بیان اینکه خلیج فارس امروز مواج است، اظهار داشت: در 24 ساعت آینده استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، جنوب کرمان، سمنان و قم وزش باد شدیدی دارند و در جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان این وزش باد موجب ایجاد گرد و غبار خواهد شد.

وی درباره وضعیت آب و هوایی تهران گفت: تهران در سه روز آینده آسمان صاف و آفتابی همراه با وزش باد دارد.

نقشینه ادامه داد: صبح امروز سردترین مرکز استان‌ شهرکرد با دمای 3 درجه زیر صفر و گرمترین مرکز استان بندرعباس با 36 درجه بالای صفر بود.


 اخبار اجتماعی  - فارس


ویدیو مرتبط :
Sunshine ، اپلیکیشن عمومی پیش بینی وضعیت آب وهوا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیش بینی وضعیت آب وهوا در روزهای آینده



اخبار,اخباراجتماعی, سازمان هواشناسی

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از امروز تا چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور افزایش دما داریم، گفت: تهرانی‌ها امروز غبار محلی هوا همراه با آسمان صاف تا کمی ابری را شاهد خواهند بود.

به گزارش فارس، امین‌حسین نقشینه در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: امروز بارش‌ها و رگبارهای پراکنده را در بخش‌هایی از شرق کشور شاهد خواهیم بود که این سامانه در حال خروج از شرق کشور است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: انتظار داریم طی 12 ساعت آینده در جنوب، جنوب غرب تا جنوب شرق کشور وزش باد سرعت بگیرد که این وزش باد در بخش‌هایی از جنوب، مرکز، جنوب غرب و جنوب شرق موجب پدید آمدن گرد و غبار خواهد شد.

وی افزود: در بیشتر مناطق کشور از امروز تا چهارشنبه افزایش دما را داریم که این افزایش دما در سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور محسوس‌تر است.

نقشینه با بیان اینکه بیشینه دمای تهران امروز، فردا و پس‌فردا به ترتیب 24، 25 و 27 درجه سانتیگراد می‌شود، گفت: تهران در 12 ساعت آینده غبار محلی همراه با آسمانی صاف تا کمی ابری را شاهد خواهد بود و کمینه دمای آن به 13 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

کارشناس سازمان هواشناسی شهرکرد را با دمای 1 درجه زیر صفر سردترین و بندرعباس را با 35 درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان‌ها خواند و گفت: فریدون‌شهر اصفهان و اسد‌آباد همدان سردترین نقاط کشور با دمای 2 درجه زیر صفر و دلگان سیستان و بلوچستان با دمای 42 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه کشور در 12 ساعت گذشته بودند.


 اخبار اجتماعی  - فارس