اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیش بینی شرایط جوی کشور



اخبار,اخبار اجتماعی, سازمان هواشناسی

آسمان استان تهران روز آینده صاف تا کمی ابری در پاره‌ای نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در استان تهران فردا به ترتیب ۹ درجه و ۱ درجه است.

براساس نقشه‌های هم‌دیدی و آینده‌نگری، تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر تداوم فعالیت سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور است؛ امروز به تدریج از نوار غربی کشور از میزان بارش‌ها کاسته شده و به صورت پراکنده تا اوایل شب این موضوع ادامه دارد.

در نواحی جنوب غرب، جنوب و مرکز کشور بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود که در شرق کشور نیز بارش پراکنده باران و برف در بعدازظهر امروز دور از انتظار نیست.

ادامه فعالیت این سامانه بارشی روز آینده سبب بارش در جنوب شرق و مناطقی از مرکز کشور می‌شود و روز شنبه از شدت فعالیت این سامانه کاسته می‌شود با این وجود بارش باران در شرق و جنوب کشور در روز مذکور دور از انتظار نیست.

آسمان استان تهران روز آینده صاف تا کمی ابری در پاره‌ای نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما روز آینده در استان تهران، ۹ درجه و ۱ درجه است.

همچنین آسمان استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس روز آینده ابری و در شهرهای جنوبی استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما در این استان فردا ۱۲ درجه و ۱- درجه است.

روز آینده استان‌های آذربایجان غربی ( ۸- درجه)، زنجان (۱۰- درجه)، همدان (۱۰- درجه) و استان مرکزی (۸- درجه)، سردترین استان‌های کشور خواهند بود.

همچنین استان بوشهر با دمای ۱۹ درجه بالای صفر و هرمزگان با ۲۴ درجه بالای صفر، گرمترین استان‌های کشور در روز آینده خواهند بود.

 

اخبار اجتماعی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
برنامه پیش بینی وضع هوا و شرایط جوی برای اندروید AccuWeather platinun

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین پیش بینی از وضعیت جوی کشور



اخبار,اخبار اجتماعی ,پیش بینی هوا

 

اخبار اجتماعی - آخرین پیش بینی از وضعیت جوی کشور

او با بیان این که روز جمعه دریای خزر مواج است گفت: در روز جمعه احتمال وقوع بارش‌های پراکنده در بعدازظهر در شمال غرب، شمال شرق، شمال و جنوب شرق وجود دارد.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امشب از میزان بارش در نیمه غربی و مرکز کاسته می‌شود و شدت بارندگی در مناطق شرق و شمال شرق رخ خواهد داد.

به گزارش ایسنا، مهندس احد وظیفه گفت: در روز پنجشنبه نواحی شرق، شمال شرق و شمال در گستره بارش قرار دارند و از اواخر وقت این روز بارش در این مناطق پایان می‌یابد.

او با بیان این که روز جمعه دریای خزر مواج است گفت: در روز جمعه احتمال وقوع بارش‌های پراکنده در بعدازظهر در شمال غرب، شمال شرق، شمال و جنوب شرق وجود دارد.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: آسمان تهران در روز پنجشنبه کمی ابری در پاره‌ای نقاط با وزش باد و رشد ابر در ارتفاعات خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۱۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

همچنین در روز جمعه آسمان پایتخت صاف در پاره‌ای نقاط با وزش باد پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۱۷ و ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.
اخبار اجتماعی - ایسنا