اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیش‌ بینی حضور 4 میلیون زائر در مشهد


مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی با بیان اینکه هم اکنون بیش از دو میلیون و 200 هزار زائر برای شرکت در آیین‌های عزادارای ایام پایانی ماه صفر وارد مشهد مقدس شده اند، گفت:بر اساس پیش بینی ها تا روز شهادت امام رضا (ع) شمار آنان از سه میلیون و 800 هزار نفر خواهد گذشت.

خبرگزاری میزان: وحدتی فرد مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی با بیان اینکه 7 هزار دستگاه اتوبوس و تاکسی برای انتقال زائران رضوی از مشهد به اقصی نقاط کشور در نظر گرفته شده، افزود: بر اساس برنامه ریزی، این ناوگان در سه روز، مسافران و زائران را به شهرها واستانهای مختلف کشورمنتقل خواهد کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: به ناوگان اتوبوسرانی استان ابلاغ شده که جمعه شب در مشهد مستقر شوند تا از ابتدای صبح روز سی ام صفر، ناوگان کافی برای انتقال و بازگشت مسافران در اختیار باشد.

پیش بینی می شود، درآخرماه صفردرمجموع 20 هزار سرویس خروجی، مسافران مشهد الرضارا به مناطق مختلف کشورمنتقل کنند.

بسیاری از هموطنان نیز در روزهای اخیر با خودروهای شخصی،قطاروهواپیما به مشهد سفر کرده اند و قطارها و پروازهای فوق العاده برای بازگشت زائران در نظر گرفته شده است.

بیش از دو میلیون و 200 هزار زائر از 14 آذر تا پنجشنبه برای شرکت در آیین های عزادارای ایام پایانی ماه صفر وارد مشهد مقدس شده اند که بر اساس پیش بینی ها تا روز شهادت امام رضا (ع) شمار آنان از سه میلیون و 800 هزار نفر خواهد گذشت.


ویدیو مرتبط :
مرگ 4 زائر عربستانی در مشهد :))))=)))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات ۳ زائر در پی گازگرفتگی در مشهد



 

 

نجات ۳ زائر در پی گازگرفتگی در مشهد

 

به گزارش «جام جم»، بامداد دیروز (سه شنبه) مردی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تماس گرفت و برای نجات تعدادی از ساكنان یك ساختمان ۳ طبقه در منطقه نوغان مشهد كه بر اثر مسمومیت با گاز منواكسیدكربن بی هوش شده بودند، درخواست كمك كرد.

بلافاصله آتش نشان های ایستگاه دوم و امدادگران اورژانس عازم محل حادثه شده و ۲ زن و یك كودك را كه در یكی از اتاق ها بی هوش افتاده بودند به بیمارستان منتقل كردند.

در بررسی وضعیت ساختمان كه محل اسكان زائران بوده، مشخص شد در اتاق های این ساختمان تجهیزات گرمایشی نامناسب نصب شده است. با تحقیق از افراد ساكن در این محل معلوم شد، آنها ۳۰ نفر از اعضای یك كاروان زیارتی هستند كه از لرستان به مشهد آمده بودند.... / جام جم آنلاین