اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیشتازی نماینده دلواپس در ورامین


سید حسین نقوی حسینی با شمارش تعدادی از صندوق های اخذ رأی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک همچنان پیشتاز است.

خبرگزاری مهر: سید حسین نقوی حسینی با شمارش تعدادی از صندوق های اخذ رأی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک همچنان پیشتاز است.

کار شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک آغاز شده است و با گذشت چندساعت از شمارش آرا، سید حسین نقوی حسینی همچنان پیشتاز است.

سید حسین نقوی حسینی نامزد اصولگرای حوزه انتخابیه ورامین و نماینده فعلی ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در اکثر صندوق های اخذ رأی از سایر رقبا پیشی گرفته است.

هم اکنون سید حسین نقوی حسینی با ۴۸ هزار رأی، بیشترین آرا را کسب کرده و محسن ضرغان با ۲۲ هزار رأی و احمد تاجیک با ۹ هزار رأی دوم و سوم هستند.


ویدیو مرتبط :
گاف بزرگ نماینده دلواپس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار متن سئوال یک نماینده دلواپس از ظریف!



اخبار,اخبار سیاسی ,مذاکرات ایران و 5+1

 

در پی مذاکرات چندی قبل وزیران خارجه ایران و آمریکا در ژنو اخیرا برخی نمایندگان مجلس نسبت به قدم زدن ظریف با کری اعتراض کرده و سئوالی را نیز از وی طرح کرده اند و گویا قرار است وزیر خارجه با حضور در صحن علنی مجلس به سئوال نمایندگان در این رابطه پاسخ دهد.

به گزارش عصرایران متن طنز آمیز زیر به عنوان متن سئوال یک نماینده دلواپس از ظریف در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

سوال از آقای ظریف:
1- با کی بیرون رفتی؟
2- پیاده کجا رفتی؟
3- چرا پیاده رفتی؟
4- چرا خبر ندادی؟
5- چرا دیر برگشتی؟
6- چرا لباست بو سیگار میده؟
7- نمیگی ما دلواپستیم؟

اخبار سیاسی - عصرایران