اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیروزی فوجیان با درخشش نیکخواه‌بهرامی


در شبی که حامد حدادی فرصتی برای خودنمایی در لیگ چین نداشت صمد نیکخواه‌بهرامی درخشید و توانست نقش پررنگی در برد تیمش ایفا کند.

ایسنا: در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین دو تیم فوجیان و سیشوان به همراه ملی‌پوشان ایرانی‌ خود به مصاف حریفان رفتند که فوجیان با صمد نیکخواه‌بهرامی برد اما سیشوان و حدادی شکست خوردند.

در این مسابقات فوجیان که در دره نهم قرار دارد به مصاف دانگ‌گوانگ تیم چهارم لیگ رفت و با درخشش صمد نیکخواه‌بهرامی 97 بر 92 به پیروزی رسید.

کاپیتان تیم ملی ایران در این مسابقه 45 دقیقه و 37 ثانیه در میدان بود و 14 امتیاز، 10 ریباند، 4 پاس منجربه گل و 3 توپ‌ربایی به نام خود ثبت و دبل دبل کرد.

سیشوان اما نتوانست برنده باشد. این تیم که در رده سیزدهم جدول قرار دارند، برابر شاندونگ تیم دهم لیگ رفتند و 114 بر 81 مغلوب شدند. حامد حدادی در این دیدار تنها 8 دقیقه در میدان بود و کارش را با 2 امتیاز و 4 ریباند به پایان رساند.


ویدیو مرتبط :
ویانا نیکخواه بهرامی دختر صمد نیکخواه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متسو: درخشش رحمتی مانع پیروزی ما شد



 

متسو: درخشش رحمتی مانع پیروزی ما شد

 

همین که مقابل ایران فرصت داشتیم باید افتخار کنیم

متسو: درخشش رحمتی مانع پیروزی ما شد

سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال قطر درخشش مهدی رحمتی را ستود و گفت: مشکل از مهاجمان ما نبود.

برونو متسو پس از تساوی بدون گل قطر برابر ایران به مصدومیت یوسف احمد، کاپیتان تیمش اشاره کرد و گفت: هنوز از میزان مصدومیت احمد بی‌خبرم و نمی‌دانم که مصدومیت تا چه است. یوسف احمد برای دادن چند آزمایش راهی بیمارستان شد، اما گفته شده که شکستگی دست وی چندان جدی نیست.

سرمربی قطر تاکید کرد: من به فرصت‌ها و زمان های از دست رفته تمرکز نمی‌کنم، اما همان که مقابل تیمی مانند ایران توانستیم فرصت‌های خوبی را به وجود آوریم باید به آن افتخار کنیم.

وی افزود: اینکه فرصت‌های ما مقابل ایران از دست رفتند، مشکل مهاجم ما نبودند بلکه باید به درخشش و عملکرد خوب سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان ایران توجه کنیم.