اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیرترین و جوان ترین شرکت کننده کنکور 92


سازمان سنجش آموزش کشور جوان ترین و پیرترین داوطلب کنکور سراسری سال 92 را معرفی کرد.

خبرگزاری مهر:  سازمان سنجش آموزش کشور جوان ترین و پیرترین داوطلب کنکور سراسری سال 92 را معرفی کرد.

براساس اعلام این سازمان جوان ترین کنکوری امسال آرمیتا فرید متولد 1378 با 14 سال سن و پیرترین کنکوری سیدقاسم پیرو موسوی متولد 1316 و با 76 سال سن در این رقابت شرکت می کنند.

جوان ترین شرکت کننده کنکور از شهر اصفهان و دروس خود را جهشی خوانده است و در گروه علوم تجربی آزمون می دهد.

مسن ترین داوطلب نیز از آستانه اشرفیه است.


ویدیو مرتبط :
ای پیرترین جوان تاریخ بیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امکان شرکت بدون آزمونها در کنکور 92/ آغاز ثبت‌نام جاماندگان از 30بهمن



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

امکان شرکت بدون آزمونها در کنکور 92/ آغاز ثبت‌نام جاماندگان از 30بهمن

مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد که قبولیهای بدون آزمون حق شرکت در کنکور سراسری و در صورت قبولی امکان حضور در کلاسهای درس را دارند.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، اضافه کرد: آن دسته از داوطلبانی که در دوره های بدون آزمون شرکت کرده اند، امکان شرکت در کنکور سراسری سال 92 را نیز دارند.

وی گفت: در صورتیکه در دوره بدون آزمون پذیرفته شوند اما تمایل داشته باشند در کد رشته محلهای با کنکور شرکت کنند، در صورت قبولی در کد رشته محلهای با آزمون، قبولی اولی آنان در کد رشته محلهای بدون آزمون لغو خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش، همچنین درباره زمان دوباره ثبت نام در کنکور سراسری 92 برای جاماندگان، یادآوری کرد که مهلت مجدد ثبت نام در روزهای 30 بهمن تا 3 اسفندماه سال جاری اعلام شده است.

به گفته توکلی، در این فرایند، برای سایر داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 92 نام نویسی کرده اند، امکان ویرایش اطلاعات وجود خواهد داشت./مهر