اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام صدا و سیما درپی فوت انوشیروان ارجمند


در پی درگذشت هنرمند پیشکسوت انوشیروان ارجمند، روابط عمومی سازمان صداوسیما در پیام تسلیتی، درگذشت این هنرمند باسابقه و توانمند را به جامعه هنری کشور و خانواده آن مرحوم و دوستداران وی تسلیت گفت.

خبرگزاری ایسنا: در پی درگذشت هنرمند پیشکسوت انوشیروان ارجمند، روابط عمومی سازمان صداوسیما در پیام تسلیتی، درگذشت این هنرمند باسابقه و توانمند را به جامعه هنری کشور و خانواده آن مرحوم و دوستداران وی تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

«مرحوم انوشیروان ارجمند که از پیشکسوتان تلویزیون، سینما و تئاتر بود با ایفای نقش‌های ماندگار و به یاد ماندنی در آثاری چون مختارنامه، سریال امام (ع)، عیاران، روزی روزگاری و بسیاری آثار دیگر نام نیک و هنری خود را ماندگارتر کرد».

روابط عمومی رسانه ملی ضایعه درگذشت این هنرمند محبوب را به جامعه هنری کشور تسلیت گفته و برای خانواده ایشان، صبر و شکیبایی مسئلت می کند.


ویدیو مرتبط :
اجرای پیام بالاخانی خواننده صدا و سیما در کانال یک سیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام لاریجانی درپی فوت انوشیروان ارجمند


رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت مرحوم "انوشیروان ارجمند" پیشکسوت عرصه بازیگری را به جامعه فرهنگی و خانواده وی تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر: علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت مرحوم "انوشیروان ارجمند" هنرمند توانمند و متعهد کشور را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است.


بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت هنرمند توانمند و متعهد کشور مرحوم "انوشیروان ارجمند" پیشکسوت عرصه بازیگری موجب تأسف و تأثر گردید.

نقش آفرینی در آثار مذهبی، دینی و فرهنگی و شخصیت اخلاقی از ویژگی های این چهره فقید هنری بود که خاطره نقش هایش هیچگاه از یاد ملت شریف و هنردوست ایران فراموش نخواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به جامعه فرهنگی و هنری کشور، دوستداران و خانواده محترم ایشان، به ویژه برادر بزرگوار و فرزندشان، علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی را برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسألت می کنم.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی