اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام توییتری معاون زن روحانی +عکس


معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از مفقود شدن 32 جلد کتابی خبر داد که در دوره اصلاحات برای مقابله با خشونت علیه زنان، تدوین شده بود.

خبرآنلاین: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از مفقود شدن 32 جلد کتابی خبر داد که در دوره اصلاحات برای مقابله با خشونت علیه زنان، تدوین شده بود.

شهیندخت مولاوردی در صفحه توییتر خود، در 4توییت متوالی نوشت:

«در دولت اصلاحات کمیته ملی امحای خشونت‌علیه‌زنان تشکیل شد و پس از جلسات متعدد، پروژه ملی بررسی اشکال خشونت خانگی در ۲۸ استان کشور انجام شد. ۳۲ جلد کتاب نتیجه این طرح است. ۲۸ جلد مربوط به گزارش های مراکز استانی، سه جلد وضعیت خشونت خانگی از دیدگاه زنان به عنوان قربانی و یک جلد هم گزارش وضعیت خشونت خانگی از دیدگاه مردان به عنوان عاملان خشونت است. هم‌اکنون ما هیچ نسخه‌ای از این ۳۲ جلد گزارش را نمی‌توانیم در مرکز وزارت کشور و یا معاونت امور زنان پیدا کنیم.»

پیام توییتری معاون زن روحانی +عکس


ویدیو مرتبط :
پیام معاون فیاپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون زن حسن روحانی کیست؟ +عکس


حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور در حکمی شهیندخت مولاوردی را به سمت «معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده» منصوب کرد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور در حکمی شهیندخت مولاوردی را به سمت «معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده» منصوب کرد.



 متن حکم دکتر روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سرکار خانم شهیندخت مولاوردی

به استناد اصل 124 قانون اساسی و نظر به تجارب ارزشمند سرکار عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده» برمی‌گزینم.

امید است با عنایات الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی