اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام اشکان دژاگه برای ملی پوشان


اشکان دژاگه از هم تیمی هایش خواست به خاطر شادی مردم ایران هر کاری که می توانند انجام بدهند تا تیم ملی پیروز باشد.

خبرآنلاین: اشکان دژاگه از هم تیمی هایش خواست به خاطر شادی مردم ایران هر کاری که می توانند انجام بدهند تا تیم ملی پیروز باشد.

اشکان دژاگه یار مصدوم تیم ملی در پیامی به همبازیانش در تیم ملی از آنها خواست تا تلاش کنند و برای شان نوشت:« این بازی را می بریم برای شادی مردم ایران.»

پیام اشکان دژاگه برای ملی پوشان


ویدیو مرتبط :
اولین گل ملی اشکان دژاگه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناراحتی اشکان دژاگه از سرمربی به خاطر تیم ملی




 اخبار ورزشی - ناراحتی اشکان دژاگه از سرمربی به خاطر تیم ملی

با پایان فصل به نظر می‌رسید دژاگه خیلی زود به اردوی تیم ملی اضافه شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی,اشکان دژاگه

 

برای اشکان دژاگه فصل گذشته لیگ برتر، 2 روی سکه بود. او با فولام به لیگ دسته یک انگلیس سقوط کرد اما توانست با ارایه بازی‌های درخشان، توجه باشگاه‌های مختلف را به خود جلب کند.

 محبوبیت دژاگه به ناگهان در فولام دو‌چندان شد و حتی طرفداران در هفته‌های آخر، تیشرت‌هایی به تن داشتند که عکس اشکان روی آن‌ها دیده می‌شد. طرفداران فولام که امید زیادی به درخشش ستاره ایرانی خود بسته بودند، حتی کمپینی در حمایت از اشکان درست کردند و از ماگات خواستند که این بازیکن را بیشتر بازی دهد.

در هر صورت، با پایان فصل به نظر می‌رسید دژاگه خیلی زود به اردوی تیم ملی اضافه شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. قوچان‌نژاد که مثل اشکان در انگلیس بازی می‌کند، از روز اول اردوی اتریش‌ کنار دیگر بازیکنان قرار گرفت اما هنوز خبری از اشکان نیست.

 خبرهای رسیده از انگلیس حکایت از آن دارد که حتی با پایان فصل لیگ‌برتر، فیلیکس ماگات تمرینات فولام را تعطیل نکرده است. طبق قانون، باشگاه‌ها می‌توانند از 2 هفته قبل از جام‌جهانی بازیکنان خود را آزاد کنند، به‌همین دلیل ماگات، اشکان دژاگه را در تمرینات فولام نگه داشته و به او اجازه نداده که به اتریش برود.

شنیده می‌شود این موضوع ناراحتی بازیکن ایرانی را هم در‌ پی داشته است. ماگات که سابقه مربی‌گری بایرن‌مونیخ و ولفسبورگ آلمان را هم دارد، جزو سخت‌گیرترین مربیان دنیاست.

او اعتقادات خاصی دارد و می‌خواهد از همین حالا استارت فولام برای بازگشت دوباره به لیگ برتر را بزند. بدین‌ترتیب اشکان دژاگه هم احتمالا دیرتر به اردوی تیم ملی می‌رسد.

مدیر‌برنامه‌ این بازیکن قرار است جلسه‌ای را با ماگات برگزار کند تا زمینه را برای حضور اشکان در تیم ملی فراهم سازد. به احتمال زیاد هافبک تاثیرگذار ایران از ابتدای هفته آینده به اتریش می‌رود تا بتواند با تیم ملی استارت بزند.

گفتنی است پس از این‌که مهرداد بیت‌آشور، مدافع تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه و سردار آزمون صبح چهارشنبه، در محل اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اتریش حضور یافتند، تعداد بازیکنان حاضر در این اردو به 21‌ نفر رسید.


در این راستا قرار است امروز هم جواد نکونام در محل اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اتریش حضور یابد.
 اخبار ورزشی - خراسان ورزشی