اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«پول مجازی» جایگزین دلار شد


بدگمانی به پول های معتبر جهانی نظیر دلار و یورو موجب رونق پولی مجازی شده که بیت کوین نام دارد.

اعتبار: بدگمانی به پول های معتبر جهانی نظیر دلار و یورو موجب رونق پولی مجازی شده که بیت کوین نام دارد.

 شمار زیادی از کاربران اینترنت در حال حاضر در حال تبدیل پول خود به پول مجازی بیت کوین هستند. در اسپانیا چندین برنامه کاربردی برای گوشیهای هوشمند از طریق پرداخت با با بیت کوین به کاربران ارائه می شوند.

این پول الکترونیکی در سال 2009 ایجاد شد که امکان معاملات غیر متمرکز و ناشناس را فراهم می سازد. حجم بیت کوین که در جهان رایج است از طریق الگوریتم مدیریت می شود و به هیچ بانکی وابسته نیست.

از آنجا که این پول به هیچ دولتی وابسته نیست امکان پولشویی از طریق آن نیز زیاد است. اما در حقیقت بسیاری از سپرده گذاران که اعتماد خود را به نظام بانکی سنتی از دست داده اند بیش از پیش به پول بیت کوین گرایش پیدا کرده اند.

می توان از طریق دفاتر مبادلات مجازی؛ بیت کوین را به دلار و یورو تبدیل کرد.

ارزش بیت کوین در ماههای اخیر به بالاترین سطوح خود رسیده است. ارزش این پول در ماه ژانویه گذشته حدود سیزده دلار بود که در ماه جاری به بیش از پنجاه دلار رسیده است.

بسیاری از سایتها برای دریافت پول خود بیت کوین را می پذیرند و اروپاییها در دوره بحرانی کنونی این پول را به عنوان ارزشی مطمئن پذیرفته اند.


ویدیو مرتبط :
29 میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پله سالیانه 12 میلیون دلار پول در‌می‌آورد



 

 

پله سالیانه 12 میلیون دلار پول در‌می‌آورد

 

چهره اسطوره‌ای فوتبال برزیل و جهان، سالیانه میلیون‌ها دلار از راه تبلیغات تصویری کسب می‌کند.

پله که وارد هفتادمین سالگرد تولد خویش خواهد شد، از راه استفاده از تصاویرش در تبلیغات بازرگانی، 12 میلیون دلار در سال کسب می‌کند.

این اتفاق در حالی روی می‌دهد که نزدیک به 30 سال است از فعالیت ورزشی به عنوان بازیکن کناره گرفته و بازنشسته شده است. وی با فروش حق‌ پخش تصاویرش برای تولیداتی چون شامپو، نوشابه، کرم پوست، عصاره‌‌های گیاهی و محصولاتی مانند خوردو،‌ وسایل کامیپوتری و ...، این درآمد هنگفت را کسب می‌کند.

این گزارش حاکیست، از راه همکاری با هر کمپانی، این چهره تابناک 1.2 میلیون دلار دستمزد به طور متوسط می‌‌گیرد. آن هم درحالی که برای تبلیغ محصولات کمپانی موردنظر تنها 2 تا 3 روز وقت خود را برای ضبط تصاویر ویدیویی یا عکسبرداری اختصاص می‌دهد.

برپایی کنفرانس‌های مطبوعاتی از طرف تولیدکننده محصول در حضور سلطان دنیای توپ گرد، باعث افزایش سهم 10 درصدی حق تبلیغ وی می‌شود.