اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوستر فیلم «Let's Be Cops»


فیلم سینمایی "بیا پلیس بشیم" (Let's Be Cops) فیلمی از ژانر اکشن و کمدی است که قرار است 13 آگوست 2014 اکران شود. لوک گرین فیلد و نیکولاس توماس فیلمنامه آن را نوشته اند و لوک گرین فیلد آن را کارگردانی نموده است.

 
 
 

صبح بخیر: فیلم سینمایی "بیا پلیس بشیم" (Let's Be Cops) فیلمی از ژانر اکشن و کمدی است که قرار است 13 آگوست 2014 اکران شود. لوک گرین فیلد و نیکولاس توماس فیلمنامه آن را نوشته اند و لوک گرین فیلد آن را کارگردانی نموده است.

به گزارش صبح بخیر به نقل ازcomingsoon؛ استودیوی 20th Century Fox  این فیلم را تولید کرده و دیمون وایانز جی. آر.، جیک جانسون، راب ریگل، نینا دوبرو، جیمز دارسی و اندی گارسیا در آن نقش آفرینی کرده اند.

همانطور که حدس می زنید این هم یک فیلم پلیسی دیگر است، با این تفاوت که قهرمانان آن پلیس نیستند. ماجرا از این قرار است که دو دوست برای رفتن به مهمانی لباس افسران پلیس را می پوشند و در محله خود با این لباس ها محبوب می شوند.

ولی وقتی با واقعیت هایی همچون گانگسترها و افسران فاسد روبرو می شوند، مجبور می شوند نشان های تقلبی شان را رو کنند.

پوستر فیلم سینمایی اکشن کمدی Let's Be Cops


ویدیو مرتبط :
کپی کردن پوستر فیلم های ایرانی از روی پوستر فیلم های هالیوودی