اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوستر فیلم «کینگزمن: سرویس مخفی»


فیلم سینمایی "کینگزمن: سرویس مخفی" (Kingsman: The Secret Service) محصول استودیوی 20th Century Fox و از ژانر اکشن، ماجرایی و هیجانی است.

 
 
 

صبح بخیر: فیلم سینمایی "کینگزمن: سرویس مخفی" (Kingsman: The Secret Service) محصول استودیوی 20th Century Fox و از ژانر اکشن، ماجرایی و هیجانی است.

بازیگران اصلی آن کالین فرت، ساموئل ال. جکسون، مایکل کین، سوفیا بوتلا و تارون اگرتون هستند. این فیلم قرار است 24 اکتبر 2014 اکران شود.

به گزارش صبح بخیر به نقل ازjoblo؛ "کینگزمن: سرویس مخفی" بر اساس کتاب کمیک تحسین شده ای ساخته شده و فیلمنامه آن را متیو وان و جین گلدمن نوشته اند. متیو وان کارگردان این فیلم قبلاً فیلم های پرفروشی همچون Kick-Ass و X-Men: First Class را ساخته بود و حالا فیلم جدید او داستان یک سازمان جاسوسی فوق مخفی را روایت می کند که در آن، مأمور مخفی کهنه کاری جوان غیر ماهر ولی بااستعدادی را به خدمت می گیرد و این پسرک خیابانی را در دوره های آموزشی آژانس جاسوسی تربیت می کند. 

پوستر فیلم سینمایی Kingsman: The Secret Service


ویدیو مرتبط :
تریلر رسمی فیلم کینگزمن 2 KINGSMAN 2 2017

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوربین مخفی: پوستر تبلیغاتی ترسناک!


مجله اینترنتی صبح بخیر
 
 
 

پوستر تبلیغاتی ترسناک



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.



در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.