اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوستر انیمیشن «ترول های جعبه ای»


انیمیشن "ترول های جعبه ای" فیلم دیگری از سازندگان Coraline و ParaNorman است که بینندگان را با جامعه جدیدی از موجودات عجیب و شرور به نام ترول های جعبه ای آشنا می کند که پسربچه یتیمی به نام اگز را با مهر و محبت در خانه غارمانند خود در زیر خیابان های چیزبریج بزرگ کرده اند.

 
 
 

صبح بخیر: انیمیشن فانتزی و ماجرایی "ترول های جعبه ای" (The Boxtrolls) که قرار است روز 26 سپتامبر 2014 اکران شود، ساخته استودیوی Focus Features است که آنتونی استاکی و گراهام انابل آن را کارگردانی کرده اند و فیلمنامه اش را الن اسنو نوشته است. در این انیمیشن بازیگران مشهوری همچون بن کینگزلی، تونی کولت، ال فنینگ، ایساک همپستد-رایت، جرد هریس، سایمون پگ، نیک فراست، ریچارد ایوادی و تریسی مورگان صداپیشگی می کنند.

انیمیشن "ترول های جعبه ای" فیلم دیگری از سازندگان Coraline و ParaNorman است که بینندگان را با جامعه جدیدی از موجودات عجیب و شرور به نام ترول های جعبه ای آشنا می کند که پسربچه یتیمی به نام اگز را با مهر و محبت در خانه غارمانند خود در زیر خیابان های چیزبریج بزرگ کرده اند. وقتی شخصیت بدجنس شهر به نام آرچیبالد اسنچر (با صدای بن کینگزلی برنده جایزه اسکار) نقشه می کشد تا از ترول های جعبه ای خلاص شود، اگز تصمیم می گیرد که به دنیای بالای زمین برود که در آنجا با وینیفرد (با صدای ال فنینگ) آشنا می شود و این دو با کمک هم نقشه می کشند تا خانواده جعبه ای اگز را نجات دهند.



ویدیو مرتبط :
تریلر دوم انیمیشن ترول های جعبه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین پوستر انیمیشن «چگونه اژدها را تربیت كنیم» + پوستر



اخبار,اخبارفرهنگی,پوستر انیمیشن

اخبار فرهنگی - اولین پوستر انیمیشن «چگونه اژدها را تربیت كنیم» + پوستر

این فیلم به كارگردانی «دین دبیوس» و «كریس ساندرز» 13 ژوئن 2014 اكران می شود.

استودیوی دریم وركس اولین پوستر رسمی از قسمت دوم انیمیشن «چگونه اژدها را تربیت كنیم» را منتشر كرد.

این فیلم به كارگردانی «دین دبیوس» و «كریس ساندرز» 13 ژوئن 2014 اكران می شود. داستان فیلم بار دیگر ماجراهای یك وایكینگ و اژدهایی كه بخشی از بال خود را از دست داده ، خواهد بود.

«جی باروشل» ، «آمریكا فرارا» ، «جرالد باتلر» ، «كریستین ویگ» ، «جوناهیل» ، «دی جی مون هوسو» و «كیت هرینگتون» صداپیشگان این انیمیشن هستند.

اخبار,اخبارفرهنگی,پوستر انیمیشن

اخبارفرهنگی - سینماخبر