اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پوتین جان کری را نصیحت کرد: کمی بخواب و استراحت کن!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس جمهور روسیه در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا به او توصیه کرده است که کمی استراحت کرده و بخوابد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روزنامه نگارانی که از محل دیدار ولادیمیر پوتین و جان کری در کاخ کرملین گزارش می دهند، اولین جملات رئیس جمهور روسیه به وزیر خارجه آمریکا حاوی توصیه به استراحت بیشتر بوده است.

ولادیمیر پوتین به کری گفته است: من مرتب در اخبار و تلویزیون می بینم که شما از این گوشه دنیا به آن گوشه می روید. شما به نظر خسته می رسید. بهتر است کمی استراحت کنید. بخوابید. این همه کار برای سلامتی شما خوب نیست.

این اظهارات درحالی است که همگان منتظرند تا از این دیدار اخبار مهمی از جمله در خصوص وضعیت سوریه، تحریم های جدید غرب علیه روسیه و تنش میان مسکو و آنکارا و ادامه مبارزه با داعش بیرون بیاید.

 

اخبار بین الملل - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
پیاده روی جان کری در زمان استراحت مذاکراه با ظریف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوتین به کری: کمی بخواب و استراحت کن


رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا به او توصیه کرده است که کمی استراحت کرده و بخوابد.

خبرآنلاین: رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا به او توصیه کرده است که کمی استراحت کرده و بخوابد.

روزنامه‌نگارانی که از محل دیدار ولادیمیر پوتین و جان کری در کاخ کرملین گزارش می‌دهند، گفتند که اولین جملات رئیس جمهور روسیه به وزیر خارجه آمریکا حاوی توصیه به استراحت بیشتر بوده است.

ولادیمیر پوتین به کری گفته است: من مرتب در اخبار و تلویزیون می‌بینم که شما از این گوشه دنیا به آن گوشه می‌روید. شما به نظر خسته می‌رسید. بهتر است کمی استراحت کنید، بخوابید. این‌همه کار برای سلامتی شما خوب نیست.

این اظهارات درحالی است که همگان منتظرند تا از این دیدار اخبار مهمی از جمله در خصوص وضعیت سوریه، تحریم‌های جدید غرب علیه روسیه و تنش میان مسکو و آنکارا و ادامه مبارزه با داعش بیرون بیاید.