اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلیس: کشف 11 میلیون CD و DVD مبتذل/ برنامه هیات ها در شب به گونه ای باشد که مزاحمتی برای مردم نداشته باشد



عکسهای مبتذل,فیلم مبتذل

پلیس: کشف 11 میلیون CD و DVD مبتذل/ برنامه هیات ها در شب به گونه ای باشد که مزاحمتی برای مردم نداشته باشد

رییس پلیس تهران‌بزرگ از کشف و ضبط 11 میلیون اقلام ضدفرهنگی شامل دی وی دی و سی دی‌های غیراخلاقی و مبتذل خبر داد و گفت: در عملیات آبان‌ماه نیز مجموعا دو میلیون اقلام ضد فرهنگی کشف و ضبط شد.

سردار حسین ساجدی نیا صبح امروز در مرحله سوم طرح امنیت محله محور جمع‌آوری محصولات مخرب ضدفرهنگی پلیس امنیت عمومی تهران‌بزرگ در آبان‌ماه گفت: علاوه بر اقلام ضدفرهنگی که به صورت غیرمجاز بوده‌اند 57 فروشگاه نیز که در مورد کپی و توزیع این اقلام فرهنگی دست داشتند، پلمپ شد و در این بین دستگیری‌های نیز انجام شد.

ساجدی‌نیا با اشاره به اینکه دستگیری‌های متناوبی در این زمینه انجام شده خاطرنشان کرد: با تجمیع دستگیری‌های انجام شده در این زمینه آمار نهایی متعاقبا اعلام می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران‌بزرگ با بیان اینکه آمار اقلام ضدفرهنگی جمع‌آوری شده از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل دو برابر شده گفت: قبلا نیز اعلام کرده‌ایم که در سر تقاطع‌ها و چهارراه‌ها با این موضوع برخورد می‌کنیم و عزیزانمان در پلیس راهور نیز در حال برخورد با این موضوع هستند.

وی افزود: تعداد ی از فیلم‌های جمع‌آوری شده آموزشی و سینمایی هستند که هنوز اکران نشده‌اند و برخی از فروشگاه‌های پلمپ شده خودشان اقدام به توزیع این فیلم‌ها کرده‌اند که با همکاری و تعامل مناسب با وزارت ارشد توانسته‌ایم با این موضوع برخورد کنیم.

رییس پلیس تهران‌بزرگ در مورد چگونگی برگزاری محرم و آماده‌باش پلیس تهران در این زمینه بیان کرد: در طول روزهای تاسوعا، عاشورا و روز بعد از آن پلیس‌تهران به صورت صد درصد آماده‌باش است و مجموعه پلیس آگاهی به همراه کلانتری‌ها در این زمینه اقدام خواهند کرد.

ساجدی‌نیا با اشاره به اینکه محرم در سال‌جاری همچون سال گذشته برگزار خواهد شد، گفت: تمهیدات در موضوعات ترافیکی را در محرم خواهیم داشت و تسهیلاتی برای عبور و مرور در نظر گرفته شده است، همچنین گشت‌های محلی افزایش یافته و در بخش انتظامی برنامه‌ریزی‌های کامل صورت پذیرفته است.

فرمانده انتظامی تهران‌بزرگ با تاکید بر اینکه هیئت‌ها در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته‌اند اظهارکرد: با توجه به جلساتی که با هیئت‌ها داشته‌ایم در این زمینه همیاران محرم به مجموعه پلیس کمک خواهند کرد تا یک نظم و انسجام منظمی در این زمینه داشته باشیم و کلاس‌های آموزشی نیز برایشان در نظر گرفته‌ایم.

وی تاکید کرد: هیئت‌ها شب‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که مزاحمتی برای مردم نداشته و در وقت مقرر برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

/ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
رایت cd به cd و dvd به dvd با نرو اکسپرس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش تصویری برنامه 90 شب گذشته


برنامه نود این هفته از ساعت 22:33 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت.