اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«پلیس فتا» استخدام می کند


نداشتن کارت معافیت پزشکی، نداشتن مهر غیبت در برگه خدمت نظام وظیفه، دارا بودن گواهی‌نامه پایه 2 و مدرک آشنایی با رایانه، عدم اشتغال به تحصیل از شروط ثبت نام است. خبرگزاری ایسنا: معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا (فاوا) و پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) قصد دارد درجه‌دار و افسر جذب کند.


نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود برای خدمت در معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا (فاوا) و پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) از بین جوانان مومن، متعهد و کار آمد (مرد) بصورت پیمانی ۵ ساله انتظامی در مقطع ( درجه داری) و پایور (افسری) از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل (مصاحبه ، معافیت پزشکی و … ) با شرایط مندرج استخدام می‌کند.
 
نداشتن کارت معافیت پزشکی، نداشتن مهر غیبت در برگه خدمت نظام وظیفه، دارا بودن گواهی‌نامه پایه 2 و مدرک آشنایی با رایانه، عدم اشتغال به تحصیل از شروط ثبت نام است.
 
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام عبارتند از:
 
- تکمیل فرم ثبت نام با الصاق یک قطعه عکس 4*3 (فرم مقابل)
 
- کپی از تمام صفحات شناسنامه
 
- کپی آخرین مدرک تحصیلی
 
- کپی گواهی‌نامه رانندگی و مدرک آشنایی با رایانه
 
- کپی مدرکی که مشخص کننده وضعیت خدمت نظام وظیفه باشد
 
- اصل و برگه گواهی سابقه بسیج، ایثارگری یا اشتغال در نیروهای مسل برای واجدین شرایط استفاده از سهمیه ایثارگری
 
استان‌های دارای ظرفیت در مقطع درجه داری عبارتند از: آذربایجان غربی، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، خراسان شمالی، کردستان، کرمان، هرمزگان و تهران.
 
داشتن مدرک تحصیلی دیپلم با حداقل معدل 14، حداقل سن 18 و حداکثر 23 سال و حداقل قد 170 سانتیمتر از شرایط جذب نیروی درجه‌دار است.
 
استان‌های دارای ظرفیت در مقطع افسری نیز عبارتند از: آذربایجان غربی، ایلام، اصفهان، چ و ب، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، سمنان، س و ب، کردستان، مرکزی، هرمزگان، یزد و تهران
 
داشتن مدرک تحصیلی لیسانس با حداقل معدل 13، حداکثر 27 سال و حداقل قد 170 سانتیمتر از شرایط جذب نیروی افسر است.
 
داشتن مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکترا، حداکثر 20 و 30 سال و حداقل قد 170 و 165 سانتیمتر از شرایط جذب افسری یا کارمندی است.
 
متقاضیان واجد شرایط، مدارک فوق را به ترتیب اعلام شده در بالا به یکدیگر الصاق و بدون تاشدگی در داخل پاکت A4 قرار داده و تا تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۳۱ به آدرس : تهران – صندوق پستی ۳۳۶ – ۱۳۸۸۵ ارسال کنند.
 
به دلیل ظرفیت‌های محدود الویت با داوطلبانی است که مدارک خود را زودتر ارسال کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای غیر تعطیل از ساعت ۹ الی ۱۱ تا تاریخ ۱۳۹۳/۰۴/۳۱ با شماره تلفن ۰۲۱۴۸۸۵۴۴۴۰ تماس بگیرید.


ویدیو مرتبط :
پلیس فتا پلیس خوبی است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلاهبرداری با نام پلیس فتا در اینترنت



 

مهر: پلیس فتا در مورد کلاهبرداری با جعل عنوان این پلیس در اینترنت هشدار داد.اخیراً در برخی از اطاق‌های گفتگو ،انجمن‌ها (forums) و وب‌سایت‌های شبکه‌ی اجتماعی مشاهده شده است که افرادی با جعل عنوان پلیس سایبری و ایجاد نام‌های کاربری جعلی خود را به عنوان افسر پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات معرفی کرده و بدین ترتیب با سوء استفاده از اعتماد کاربران به پلیس، نسبت به اخاذی ، کلاهبرداری و ایجاد مزاحمت برای آنان اقدام می‌نمایند.

 

پلیس فتا ناجا، ضمن شناسایی و برخورد شدید با جاعلان عناوین اعلام کرد ، که در آینده هر گونه ایجاد ارتباط با کاربران فضای مجازی به صورت رسمی و با عناوین و هویت رسمی و طبق اطلاعیه‌های قبلی پلیس صورت خواهد گرفت و پلیس در حال حاضر به هیچ عنوان در فضای سرویس‌های اینترنت با هیچ یک از کاربران تماس برقرار نخواهد کرد.

پلیس فتا ناجا اعلام کرد ، عموم کاربران فضای مجازی در صورت مشاهده‌ی هر گونه جعل عنوان پلیس و یا هرگونه درخواست یا ایجاد مزاحمت با نام و نشان پلیس فتا یا پلیس سایبری ، مراتب را از طریق بخش "تماس با ما" در وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir در میان بگذارند..../مهر