اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلیس با شلیک به قاچاقچی مواد مخدر ، او را از پای درآورد



یکی از عاملان اصلی تهیه و قاچاق محموله‌های سنگین مواد مخدر با شلیک دقیق پلیس در مشهد از پای درآمد.

جانشین فرمانده پلیس استان خراسان رضوی  گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی‌بر قاچاق محموله سنگین مواد افیونی از سیستان و بلوچستان به خراسان جنوبی و سپس انتقال مواد مخدر به خراسان رضوی و مشهد تحقیقات پلیسی آغاز و با اقدام‌های نفوذی، اعضای شبکه قاچاق مواد مخدر شناسایی شدند.

سرتیپ دوم ماشاءالله جان‌نثار افزود: پس از یک ماه کار گسترده اطلاعاتی، تیم‌های مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی از غروب روز پنجشنبه نوزدهم شهریورماه قاچاقچیان را به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

سوداگران مرگ با دو خودروی سواری از روستای «شورک ملکی» تربت جام تغییر مسیر داده و از طریق جاده‌های فرعی خود را به مشهد رساندند. مأموران پلیس ساعت 5:30 بامداد برای دستگیری قاچاقچیان در مشهد وارد عمل شدند. پلیس با درگیری مسلحانه در این عملیات خودروی خاکستری رنگ حامل مواد مخدر را توقیف کرد.

سرنشین این خودرو که جوان 25 ساله و از عاملان اصلی قاچاق محموله‌های سنگین مواد افیونی بود در این اقدام شجاعانه پلیس به هلاکت رسید و راننده خودرو نیز بر اثر اصابت گلوله به پهلو زخمی شد.

وی اظهار داشت: با دستگیری دو قاچاقچی دیگر، دو دستگاه خودرو که راه پاک‌کن بودند نیز توقیف و در بازرسی از آنها نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد. سرتیپ دوم ماشاءالله جان‌نثار در ادامه افزود: همچنین در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و پلیس تهران، محموله سنگین شیشه قبل از توزیع در تهران کشف شد. سوداگران مرگ که با جاسازی این مواد مخدر صنعتی در بدنه کامیون یخچالدار، محموله مواد مخدر را به تهران قاچاق کرده بودند دستگیر و از آنها 6 کیلوگرم شیشه کشف شد.

 اخبار  حوادث  -  ایران 


ویدیو مرتبط :
محاصره و دستگیری قاچاقچی مواد مخدر وسط اتوبان با پای پیاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر درباره ورود موادمخدر جدید به کشور



اخبار ,اخبار اجتماعی , موادمخدر

 

اخبار اجتماعی - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد
رد شایعات ورود موادمخدر جدید به کشور

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا هر گونه ورود مواد مخدر جدید را رد کرد.

سردارعلی مویدی در حاشیه مراسم همایش سراسری روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گردش مالی شبکه بزرگ ورود و توزیع کوکائین در کشور که توسط این پلیس منهدم شده، 10 میلیارد تومان تخمین زده شده است، افزود: همچنین چهار میلیارد تومان از این افراد به صورت نقدی کشف و ضبط شده است که در حال حاضر پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متاسفانه اعضای این باند «کوکائین» را برای مصرف داخلی وارد کشور می‌کردند، ادامه داد: افراد مصرف‌کننده که بعضا افراد متمول بودند، شناسایی شده اما خوشبختانه این قاچاقچیان فرصت توزیع را پیدا نکرده بودند که توسط پلیس دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه در این راستا افرادی نیز تحت تعقیب هستند، گفت: نزدیک به 10 نفر دستگیر شده‌اند.

به گفته مویدی، ارزش ملک سردسته این باند، شش میلیارد تومان تخمین زده شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا همچنین در مورد کشف یک تن محموله حشیش و تریاک با همکاری پلیس پاکستان، گفت: روز گذشته این محموله یک تنی متشکل از حشیش و تریاک با همکاری دولت پاکستان متلاشی شد و در این راستا شش نفر دستگیر شدند.

وی همچنین در مورد برخی اخبار منتشره مبنی بر ورود مواد مخدر جدید معروف به «گل» و «ماشروم» گفت: متاسفم که هر مرجعی اجازه دارد که در این راستا اظهارنظر کند، چرا که بدون بررسی، این اظهارات بیان می‌شود اما لازم است بدانید که آزمایشگاه ناجا به عنوان تنها مرجع اظهارنظر چنین مواردی، این موضوع را تائید نمی‌کند، چرا که پلیس به عنوان خط مقدم ارتباط با مردم، هر گونه گزارش را بررسی می‌کند اما ورود مواد مخدر جدید را تائید نمی‌کند.

اخبار اجتماعی - ایسنا