اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پسری که مادرش را کشت و خواهرش را مجروح کرد




اخبار حوادث - پسری که مادرش را کشت و خواهرش را مجروح کرد

قصاص و پرداخت دیه مجازاتی است که هیات قضات دادگاه کیفری‌استان تهران برای پسری که مادرش را کشت و خواهرش را به‌شدت مجروح کرده صادر کردند.

به گزارش شرق، این جوان که حسین نام‌ دارد یک سال قبل بعد از اینکه مادرش را با ضربات چاقو به قتل رساند به خواهرش حمله کرد تا او را که تنها شاهد واقعه بود به قتل برساند.  حسین در شعبه 71 دادگاه کیفری‌استان تهران محاکمه شد. در این جلسه بعد از اینکه نماینده دادستان برای متهم درخواست مجازات کرد، خواهر او به‌عنوان تنها ولی‌دم در جایگاه قرار گرفت.

 او برای برادرش درخواست قصاص کرد و گفت: من و حسین با مادرمان زندگی می‌کردیم. من شغل آبرومندی داشتم و هر روز سر کار می‌رفتم و شب هم به خانه می‌آمدم بعضی وقت‌ها هم شیفت شب بودم و صبح به خانه برمی‌گشتم. پدر و مادرم هشت‌سال بود که جدا از هم زندگی می‌کردند و ما با مادرمان بودیم. در این سال‌ها حسین خیلی مادرم را اذیت و هر روز با او دعوا می‌کرد.

حسین مرتب مشروب می‌خورد رفتارهایش مادرم را خیلی اذیت می‌کرد گاهی به منزل می‌آمد و از مادرم سند خانه یا مدارک شخصی‌اش را می‌خواست که با آن کارهایی انجام دهد وقتی مادرم مقاومت می‌کرد، با هم دعوا می‌کردند و مادرم را کتک می‌زد. 

 

این زن گفت: من از ماجرای درگیری مادر و برادرم خبر ندارم اما روز قبل از این حادثه وقتی به خانه رفتم دیدم مادرم زخمی شده است. وقتی پرسیدم چه شده گفت تصادف کرده است متوجه شدم مادرم واقعیت را نمی‌گوید چون زخمش اصلا شبیه زخم تصادف نبود و بیشتر شبیه جای چاقو بود. هرچه سعی کردم واقعیت را بفهمم چیزی نگفت. از مادرم پرسیدم حسین تو را زده است؟ جوابی نداد و بعد هم گفت دیگر پیگیر نشو. بعد از آن بود که سر کار رفتم.

روز حادثه وقتی از سر کار به خانه برگشتم دیدم مادرم روی زمین افتاده و حسین هم با چاقو بالای سر او ایستاده است. حسین بدون اینکه حرفی به من بزند به طرفم حمله کرد و ضربه زد. او چند ضربه به من وارد کرد و بعد هم از خانه بیرون رفت. هیچ حرکتی نمی‌توانستم بکنم فقط توانستم با تلفن همراهم به ماموران پلیس110 زنگ بزنم و از آنها درخواست کمک کردم. من را به بیمارستان رساندند و مادرم را هم به پزشکی‌قانونی بردند وقتی اورژانس رسید امدادگران به من گفتند مادرم مرده است.

حسین خیلی مادرم را اذیت کرد با اینکه او همیشه تلاش می‌کرد کاری کند حسین خوشحال باشد و هرچه می‌خواست به او می‌داد اما برادرم در حق مادرم خیلی بدی کرد و حالا هم من درخواست قصاص دارم و برای اینکه به خودم هم صدمه زده ‌است، درخواست دیه می‌کنم.  در ادامه متهم در جایگاه حاضر شد.

 

او اتهام قتل مادر و چاقوزدن به خواهرش را قبول کرد و گفت: من و مادرم خیلی با هم اختلاف داشتیم و دعوا می‌کردیم روز قبل از حادثه من مشروب خورده‌ بودم. دوباره با مادرم درگیر شدم. مادرم من را از خانه بیرون کرد و گفت دیگر حق نداری برگردی. آن شب را جایی ماندم فردایش برگشتم تا دوباره با مادرم صحبت و همه چیز را حل کنم.

خیلی الکل خورده‌ بودم و اصلا در حالت عادی نبودم. مادرم هم متوجه این موضوع شده‌ بود به من گفت دیگر نمی‌تواند این وضعیت را تحمل کند و من را به خانه راه نمی‌دهد. از من خواست بیرون بروم خیلی عصبانی شده بودم چاقو را برداشتم تا او را تهدید کنم و مجبور شود من را در خانه نگه دارد اما مادرم نترسید

 

در همین لحظه ‌بود که ضربه‌ای به سمت مادرم پرت کردم و متاسفانه دقیقا به گردنش برخورد کرد.  متهم ادامه داد: در همان لحظه خواهرم وارد خانه ‌شد چون در فیلم‌های تلویزیون دیده‌ بودم قاتل، شاهد ماجرا را هم می‌کشد تا دستش رو نشود به سمت خواهرم حمله کردم و دو ضربه به سینه و شکم خواهرم هم زدم. نمی‌دانستم خواهرم با پلیس تماس گرفته‌ است.

بالاخره ماموران من را پیدا کردند. از کاری که کرده‌ام خیلی پشیمان هستم و از خواهرم معذرت‌خواهی می‌کنم.  بعد از پایان دفاعیات متهم و وکیل‌مدافع او، هیات قضات شعبه 71 وارد شور شدند و متهم را به یک‌بار قصاص و پرداخت دیه در حق خواهرش محکوم کردند.
اخبار حوادث  - روزنامه شرق


ویدیو مرتبط :
پسری که به خواهرش متلک گفت!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسری، مادرش را بخاطر ازدواج موقت کشت!



 

 ازدواج موقت

 

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: با تحقیقات پلیس، راز قتل زن 48 ساله کشف و پسرش به قتل وی اعتراف کرد.


پلیس:سرهنگ مداحی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فرماندهی و کنترل استان مبنی بر کشف جسد زنی مجهول الهویه در یکی از محلات تبریز، اکیپ متشکله به اتفاق عوامل بررسی صحنه جرم به محل اعزام شدند. در این حادثه جسد در کنار دیوار مشرف به زمینهای زراعی رها شده و عوامل کلانتری و پزشکی قانونی و بازپرس در محل حضور یافتند و جسد مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به اینکه شبانه پرونده فقدانی زنی 48 ساله با هویت صنم از طریق کلانتری 18 تبریز به آگاهی ارجاع شده بود و شباهت که عکس فقدانی با چهره جسد داشت و همچنین نزدیک بودن محل سکونت فقدانی به محل کشف جسد، هویت جسد برای پلیس مشخص گردید و جسد جهت معاینه به پزشکی قانونی انتقال یافت.

سرهنگ مداحی گفت: فرضیه های مختلف در مورد انگیزه احتمالی قتل مرحومه بررسی شد و از آنجا که طلاجات وی سرقت شده بود انگیزه سرقت قوت بیشتری برخوردار بود و با توجه به اینکه مرحومه با اراده خود منزل را ترک کرده بود احتمال سرقت به عنف نیز رد شد. به این ترتیب مهمترین فرضیه موجود در خصوص قتل مرحومه سرقت توسط فرد یا افراد آشنای وی بود که کلیه اقربای مرحومه مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفتند و نهایتاً در بین تحقیق شوندگان، پسر 26 ساله سابقه دار مرحومه به دلیل بیان مطالب متناقض ظن بیشتر کارآگاهان را متوجه خود ساخت.

سرهنگ مداحی تصریح کرد: از آنجا که طبق مشاهدات، مقتوله قبل از قتل با جانی درگیر شده بود، از مظنون تن پیمایی به عمل آمد و آثار خراشیدگی در گلو و سینه و گردن وی مشاهده گردید و وی در توجیه علت ایجاد خراشها، مدعی شد آنها در نتیجه درگیری با فردی در قهوه خانه است. پزشکی قانونی خراشهای بدن وی را ناشی از درگیری در 2 یا 3 روز قبل اظهار کرد که با اظهارات مظنون مطابقت نداشته و وی برای انجام تحقیقات بیشتر با هماهنگی بازرس ویژه قتل تحت نظر قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی از وی انجام گردید.

سرهنگ مداحی گفت: با انجام تحقیقات بیشتر از مطلعین و اطرافیان مشخص شد مظنون در حوالی محل کشف جسد بدون اطلاع اطرافیان خانه ای اجاره کرده و شب حادثه در حالت مضطرب به خانه رفته و تا صبح نخوابیده است. با دلایل و مدارک جدید و استفاده از شگردهای مصاحبه و بازجویی، نهایتاً بعد از ساعت ها تحقیق مستمر، متهم لب به اعتراف گشود و گفت با توجه به اینکه مرحومه از پدرش طلاق گرفته و با فرد دیگری ازدواج موقت کرده بود، از وی دلگیر و ناراحت بود و چون که مرحومه متهم را به خانه راه نمی داد و اختلافات مالی نیز با وی داشت نهایتاً تصمیم گرفت مادرش را قتل برساند.

سرهنگ مداحی گفت: روز حادثه متهم مادرش را دعوت کرده خانه ای را که تازه اجاره کرده بود را ببیند و و پس از آنکه مادر وارد خانه شده ضربه ای به سر وی وارد کرده و او به زمین افتاده است. پس از آن وی مقتوله را با دستانش خفه کرده و پس از قتل طلاجات او را در آورده و جسد را در تاریکی به صورت کول انداز به باغات اطراف منتقل و در آنجا رهایش کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان در آسیب شناسی پرونده اظهار داشت: قاتل خانواده ای بی سامان داشته و پس از مهاجرت به تبریز با چند زن ازدواج کرده بود و علت اصلی قتل مادر نیز سرقت طلاجات مقتوله تشخیص داده شد.... / police.ir