اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پروین جواب رویانیان را نمی دهد


علی پروین زیاد عادت ندارد از فوتبال دور باشد. او هر سال را در یک تیم سپری می کند، به عنوان مدیر فنی یا به عنوان عضو هیئت مدیره.

روزنامه تماشا: علی پروین زیاد عادت ندارد از فوتبال دور باشد. او هر سال را در یک تیم سپری می کند، به عنوان مدیر فنی یا به عنوان عضو هیئت مدیره. او دستی هم از دور بر آتش دارد و به همین خاطر هم هست که دوستان نزدیکش را هم هر از چندگاهی وارد دنیای پرحاشیه فوتبال می کند، به عنوان مثال حسین هدایتی که آمد و در استیل آذین، گهر و ملوان فعالیت کرد.

حالا از دورود خبر می رسد علی پروین و دوستانش وارد می شوند. پروین یکی از دوستانش را برای خرید امتیاز لیگ یکی گهر پیشنهاد داده و جلو فرستاده. این دوست پروین که شرکتی هواپیمایی دارد قرار است پس از توافق با مسئولان گهر، امتیاز این تیم را بخرد. با خرید احتمالی امتیاز این تیم باید منتظر ورود پروین به بطن فوتبال و کنار زمین بود.

پروین جواب رویانیان را نمی دهد

بانک ورزش خبر داد، قطعا پروین همراه با دوست صمیمی اش به دورود می رود تا فعالیت در گهر را در روزهایی تجربه کند که رویانیان بهایی آنچنانی به او در پرسپولیس نمی دهد. سال گذشته پسر پروین در همین تیم گهر بازی می کرد و امسال بدون تیم مانده.

اگرچه پروین و رویانیان قصد دارند همچنان در رسانه ها رابطه خود را حسنه جلوه داده و طوری وانمود کنند که هیچ مشکلی ندارند اما به نظر می رسد رابطه آنها به شدت شکرآب شده و پروین چندان دل خوشی از برخوردهای رویانیان ندارد. دلیل این مسئله هم سیاست سکوتی است که رویانیان در قبال برخوردهای سعید شیرینی بکار گرفته است.

در تایید این مطلب همین قدر کافی است که بدانید علی پروین طی دو هفته اخیر، به هیچ یک از تماس های رویانیان پاسخ نداده و مدیرعامل پرسپولیس عملا نتوانسته برای انجام و پیگیری چند کار با علی پروین گفتگو کند.


ویدیو مرتبط :
رویانیان به جلسه معارفه پروین دعوت نشد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلخوری پروین از رویانیان؛ کسی برای سرمربی خارجی با من مشورت نکرده



 

دلخوری پروین از رویانیان؛ کسی برای سرمربی خارجی با من مشورت نکرده

 

مدیر فنی پرسپولیس از اینکه در مورد جذب سرمربی خارجی با او مشورت نشده است ابراز ناراحتی کرد.

هنگامی که به علی پروین حکم داده و او را بازگرداندند، این پیشکسوت که روزی حاکم بی چون و چرای پرسپولیس بود گمان می کرد تمام امور فنی زیر نظر او انجام می شود، به همین خاطر صراحتا دم از دخالت در تدابیر تاکتیکی استیلی زد و هر روز سر تمرین حاضر شد اما پس از چند روز شرایط به گونه دیگری برایش رقم خورد تا متوجه اصل ماجرا شود.

پروین فهمیده که باشگاه برای جذب سرمربی خارجی استراتژی خاص خودش را داشته و مدت ها است با چند نفر وارد مذاکره شده است. این در حالیست که پروین در جریان نبوده و از طریق رسانه ها متوجه نام برخی کاندیداها شده است.

ظاهرا این مساله برای پروین گران تمام شده و حسابی باعث ناراحتیش شده است.