اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرونده ویژه ربع قرن رهبری در پنجره باز شد


شماره جدید هفته‌نامه پنجره با پرونده ویژه‌ای در مورد ربع قرن رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای منتشر شد.

خبرگزاری مهر: شماره 197 هفته‌نامه پنجره با پرونده ویژه‌ای در مورد ربع قرن رهبری حضرت‌آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

این پرونده با یادداشتی از سردبیر این هفته‌نامه با عنوان «حوالت تاریخی شیعه» با موضوع ضرورت فهم اندیشه سیاسی ولایت فقیه در بستر تاریخی و اجتماعی ایرانیان آغاز شده و در ادامه یادداشت‌هایی از فرید‌الدین حدادعادل، سعید صدرائیان، محمدرضا زائری، محسن مومنی شریف، علی عسگری، محمدرضا سرشار و جواد محدثی همراه شده است.

مروری تاریخی بر وقایع سیاسی 25 سال رهبری مقام معظم رهبری نیز از دیگر مطالب این پرونده است که در ادامه با میزگردی در موضوع بررسی ابعاد مختلف ولایت فقیه با حضور احمدجان‌بزرگی، علی ذوعلم و فواد ایزدی همراه شده است.

پرونده ویژه ربع قرن رهبری در پنجره باز شد

خاطراتی منتشر نشده از مقام معظم رهبری در سال‌های طلبگی به روایت سیدهادی خسروشاهی و نیز ناگفته‌هایی از زبان علیرضا مرندی مسئول تیم سلامت رهبر معظم انقلاب، از دیگر مطالب خواندنی این شماره پنجره است.

رهبری آیت‌الله خامنه‌ای در مواجهه با جریان فرهنگی نئولیبرال در گفتگو با شهریار زرشناس و نیز نگاهی به تقریظات رهبر انقلاب بر آثار ادبی به قلم احمد شاکری نیز از دیگر مطالب خواندنی این پرونده است.

بررسی راهبردهای منطقه‌ای رهبر انقلاب در گفتگو با حسین شیخ‌الاسلام به همراه مروری بر بحران‌های خارجی روی‌داده در دروان رهبری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و نیز تاثیر فتوای هسته‌ای رهبر انقلاب از نگاه تحلیلگران جهان و همچنین نگاه رئیس بخش سیاست خارجی مجله تایم از دیگر مطالب این شماره از پنجره است.

هفته‌نامه پنجره در 116 صفحه با قیمت 5 هزار تومان منتشر شده است.


ویدیو مرتبط :
صدای ربع قرن تاریخ معاصر ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرونده ویژه برترین ها برای روز مادر


روز مادر فرصت ویژه ای است برای اینکه به مادرانمان بگوییم چقدر دوستشان داریم.