اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرسپولیس با جادو از شکست فرار کرد!


پرسپولیس مقابل شهرداری تبریز دو نیمه متفاوت داشت؛ نیمه اول که دو گل خورد و اگر همان‌طوری بازی را ادامه می‌داد حتما می‌باخت، و نیمه دوم که با برتری آن‌ها مقابل شهرداری همراه بود.

پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر مقابل شهرداری تبریز به تساوی 2 - 2 رسید.

 پرسپولیس مقابل شهرداری تبریز دو نیمه متفاوت داشت؛ نیمه اول که دو گل خورد و اگر همان‌طوری بازی را ادامه می‌داد حتما می‌باخت، و نیمه دوم که با برتری آن‌ها مقابل شهرداری همراه بود.

پرسپولیس در دقایق 12 و 27 دو گل خورد و هواداران خود را از کسب سه امتیاز ناامید کرد. نمایش پرسپولیس در اوایل نیمه اول آن‌قدر ناامید کننده بود که کسی امیدی به تساوی هم نداشت. اما گل دقیقه 38 علیرضا محمد شرایط را عوض کرد. هواداران پرسپولیس به ادامه مسابقه امیدوار شدند و دنیزلی هم توانست تیمش را جمع کند.

نیمه دوم که شروع شد، پرسپولیس بازی بهتری انجام داد. غیر از چند موقعیتی که شهرداری در دقایق پایانی به دست آورد، در اکثر دقایق این نیمه پرسپولیس صاحب توپ و میدان بود.

با این حال آن‌ها فقط یک بار دیگر توانستند دروازه شهرداری را باز کنند تا فقط یک امتیاز از این مسابقه بگیرند. گل دوم پرسپولیس را علی کریمی زد. پرسپولیس که هفته گذشته با نتیجه پر گل 4 بر یک شاهین بوشهر را شکست داده بود، این هفته نتوانست آن‌طور که هوادارانش انتظار داشتند بازی کند.


منبع: خبرآنلاین



ویدیو مرتبط :
فرار پرسپولیس از شکست در واپسین لحظات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخستین شکست پرسپولیس رقم خورد/ فرار نفت از باخت برابر صبا



اخبار,اخبار ورزشی ,مسابقات لیگ برتر

دیدارهای هفته دوم لیگ برتر با رقم خوردن نخستین شکست پرسپولیس در لیگ پانزدهم و تساوی دو تیم نفت تهران و صبای قم پیگیری شد، نتایجی که باعث صدرنشین موقت تیم سایپا تهران شد.

روز نخست از هفته دوم رقابتهای فوتبال زباشگاه‌های کشور امشب پنجشنبه با برگزاری دو دیدار همزمان به پایان رسید که در اهواز جدال دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران با برتری ۲ بر یک آبی‌پوشان اهوازی به پایان رسید.

در این بازی که با قضاوت محسن ترکی و در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، حسن بیت‌سعید در دقایق ۴۷ و ۵۷ گل‌های استقلال خوزستان را به ثمر رساند و مهدی طارمی در دقیقه ۸۷ برای پرسپولیس گلزنی کرد. ضمن اینکه هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس در دقیقه ۶۷ و با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

دو تیم در نیمه نخست عملکرد نه چندان قابل قبولی داشتند اما در همان دقایق ابتدای نیمه دوم، تیم استقلال خوزستان روی اشتباه ایمان صادقی دروازه‌بان جوان پرسپولیس به گل رسید. درحالی میهمانان قرمزپوش حملات گسترده‌ای را برای جبران گل خورده انجا دادند اما ۱۰ دقیقه بعد از این گل، باز هم روی یک غافلگیری، بیت‌سعید با ضربه‌ای دیدنی گل دوم آبی‌پوشان اهوازی را به ثمر رساند تا کار برای سرخپوشان تهرانی سخت‌تر شود.

گرمای هوا، عملکرد خوب دروازه‌بان استقلال خوزستان و اخراج هادی نوروزی شرایط را برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ بدتر کرد و شرایط جوی و غبارآلودگی هوا در دقایق پایانی، جبران این دو گل را بسیار مشکل‌تر کرد. هرچند قرمزپوشان تهرانی روی یک حرکت فردی مهدی طارمی، در دقیقه ۸۷ یکی از گل‌ها را جبران کردند اما در وقت‌های باقیمانده از مسابقه فرصت‌های خود را یکی پس از دیگری از دست دادند تا نخستین باخت خود در لیگ پانزدهم را تجربه کنند.

پرسپولیس که لیگ را با فرار از شکست خانگی برابر پدیده مشهد آغاز کرد، با این شکست شرایط خود را بدتر از قبل کرد اما استقلال خوزستان با تکیه بر ۳ امتیاز این بازی و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سایپا تهران، موقتا به رده دوم جدول صعود کرد.

در دیگر بازی عصر امروز دو تیم نفت تهران و صبای قم در ورزشگاه تختی تهران برابر هم به میدان رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید صبایی‌ها با تک گل دقیقه اول جلال‌الدین علی‌محمدی، نیمه نخست را به سود خود پایان دادند اما در دقیقه ۸۰ عباس بوعذار گل تساوی نفت تهران را به ثمر رساند.

نفتی‌ها که در بازی نخست برابر تراکتورسازی در تبریز به تساوی صفر بر صفر رسیدند و صبایی‌ها هم که در خانه مقابل استقلال اهواز تن به تساوی بدون گل دادند، در این هفته هم از رسیدن به پیروزی محروم ماندند تا سایپا با تکیه بر پیروزی ۲ بر صفر مقابل راه‌آهن، موقتا صدرنشین این مسابقات لقب بگیرد.

 

اخبار ورزشی - مهر