اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پدر معتاد، خانه پسرش را به آتش کشید



اخبارحوادث -  پدر معتاد، خانه پسرش را به آتش کشید

پدری معتاد که به علت اعتیاد به مواد مخدر و اختلاف با پسرش در شهرستان سرخس خراسان رضوی، خانه او را به آتش کشیده بود دستگیر شد.

به گزارش فرهیختگان، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر یک مورد آتش‌سوزی عمدی در شهرستان سرخس خراسان رضوی بلافاصله ماموران انتظامی و نیروهای امداد به همراه عوامل آتش‌نشانی در محل حضور یافتند.
 
 در این راستا صاحبخانه عنوان کرد: پدرم معتاد است و روز گذشته برای خرید مواد مخدر از من تقاضای پول کرد و من از دادن پول امتناع کردم و حالا او منزلم را به آتش کشید.
 
در ادامه با دستور مقام قضایی پدر وی دستگیر و به کلانتری منتقل شد. با کمک اهالی محل و آتش‌نشانی آتش‌سوزی مهار شد. این حادثه تلفات جانی در بر نداشت و خسارات مالی آن در دست بررسی است. 

اخبار حوادث - فرهیختگان

 


ویدیو مرتبط :
بخاطر یک عنکبوت خانه را به آتش کشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدر معتاد، منزل پسرش را به آتش كشید



اخبار,اخبار حوادث , اعتیاد به مواد مخدر

 

اخبار حوادث - پدر معتاد، منزل پسرش را به آتش كشید

پدری معتاد كه به علت اعتیاد به مواد مخدر و اختلاف با پسرش در شهرستان سرخس خراسان رضوی منزل وی را به آتش كشیده بود دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در پی اعلام مركز فوریت های پلیس مبنی بر یك مورد آتش سوزی عمدی در شهرستان سرخس خراسان رضوی بلافاصله ماموران انتظامی و نیروهای امداد به همراه عوامل آتش نشانی در محل حضور یافتند.

در این راستا صاحب خانه عنوان داشت: پدرم معتاد است و روز گذشته برای خرید مواد مخدر از من تقاضای پول كرد و من از دادن پول امتناع كردم و حالا امروز او منزلم را به آتش كشید.

در ادامه با دستور مقام قضایی پدر وی دستگیر و به كلانتری منتقل شد.

گفتنی است بلافاصله با كمك اهالی محل و آتش نشانی آتش سوزی مهار شد كه خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت و خسارات مالی آن در دست بررسی است.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران