اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پخش صحنه‌ شکنجه در یک سریال تلویزیونی!


آخرین قسمت از سریال «انقلاب زیبا» با پخش صحنه‌هایی خشونت‌آمیزی از شکنجه همراه بود و این تصاویر بدون توجه به گروه‌های سنی مختلفی که امکان دارد پای تلویزیون نشسته باشند، به روی آنتن رفت.

خبرگزاری ایسنا: آخرین قسمت از سریال «انقلاب زیبا» با پخش صحنه‌هایی خشونت‌آمیزی از شکنجه همراه بود و این تصاویر بدون توجه به گروه‌های سنی مختلفی که امکان دارد پای تلویزیون نشسته باشند، به روی آنتن رفت.

شامگاه جمعه (14 شهریور ماه) آخرین قسمت از سریال «انقلاب زیبا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی در حالی از شبکه یک به روی آنتن رفت که صحنه‌های خشن این سریال بدون هشدار (از طریق زیرنویس و یا در ابتدای پخش سریال) به روی آنتن رفتند.

صحنه‌هایی از شکنجه‌ که در آخرین قسمت از سریال «انقلاب زیبا» به تصویر کشیده شد، شامل فرو کردن سوزن زیر ناخن افراد، سوزندان صورت و وصل کردن برق به افراد بود. این تصاویر در حالی بدون هیچگونه هشداری از تلویزیون به روی آنتن رفت که کارشناسان نسبت به پخش تصاویر خشونت‌آمیز از تلویزیون همیشه هشدار می‌دهند.

سریال «انقلاب زیبا» به تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده و نویسندگی حامد عنقا کاری از شبکه اول سیماست. داستان این سریال که در فصل‌های 10 قسمتی ساخته شده، درباره‌ی حامد و زیبا زن و شوهر جوانی بود که به تازگی با هم ازدواج کرده بودند و زندگی آرامی داشتند اما بازگشت پدر زیبا پس از سال‌ها به کشور باعث یادآوری خاطرات تلخ و ناگواری برایشان شد که زندگی این زوج جوان را به آستانه فروپاشی کشاند.

علیرضا کمالی، آزاده صمدی، آتیلا پسیانی، فریبا کوثری، مجید مظفری و شقایق فراهانی از بازیگران اصلی «انقلاب زیبا» هستند.


ویدیو مرتبط :
صحنه های طنز و خنده دار در سریال تلویزیونی شاهگوش Shahg

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت صحنه سریال تلویزیونی "پریا" / تصاویر



پورمحمدی عصر امروز(یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه) از پشت صحنه سریال تلویزیونی «پریا» بازدید کرد. وی در این دیدار از احتمال پخش سریال «پریا» در ماه رمضان خبر داد.

خلاصه داستان سریال پریا به این شکل است که «پریا» پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی گردد. در شرایطی که وی همچنان از رابطه قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی جوان می‌شود.

 

زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه، مشکلات را یک به یک از سر راه برمی‌دارند اما برخی اتفاق‌ها، ادامه رابطه این زوج را به خطر می‌اندازد. سریال «پریا» در چهل قسمت به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی است.

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,پریا

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,پریا

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,پریا

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,پریا

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,پریا

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,پریا

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,پریا

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,پریا

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,پریا

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,پریا

 

اخبار فرهنگی و هنری - ایسنا