اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان یک سال زندگی مخفیانه قاتل فراری/ قتل جوان آشنا به دلیل اختلافات خانوادگی



اخبار حوادث - پایان یک سال زندگی مخفیانه قاتل فراری/ قتل جوان آشنا به دلیل اختلافات خانوادگی

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان سپیدان استان فارس فردی که در این شهرستان مرتکب قتل شده بود، در شهرستان اهواز دستگیر شد.

سرهنگ سلطان محمدی فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان استان فارس در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی قتل فردی در آذر ماه سال گذشته به وسیله سلاح گرم، مأموران پلیس آگاهی شهرستان اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان استان فارس ادامه داد: تحقیقات پلیس در این رابطه ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه فرد قاتل در شهرستان اهواز شناسایی و مأموران پس از اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام و با هماهنگی مأموران انتظامی شهرستان اهواز، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ سلطان محمدی خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده به شهرستان منتقل و در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
پیدا شدن پدر و پسری پس از چهل سال زندگی مخفیانه در جنگل.!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان 34 سال زندگی مخفیانه قاتل فراری در کوه‌های کردستان/ قاتل: مقتول قصد کشتن من را داشت



اخبار حوادث - پایان 34 سال زندگی مخفیانه قاتل فراری در کوه‌های کردستان/ قاتل: مقتول قصد کشتن من را داشت

قاتل فراری پس از گذشت 34 سال در مخفیگاه خود در کوه های کردستان دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ با دستگیری شخصی به هویت «الف – س» توسط  پلیس استان کردستان و به دست آمدن سرنخی از یک قاتل متواری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه مشخص شد، برادرقاتل بنام «ح-س» درشهرستان سنندج عکاسی داشته و مامورین جهت انجام تحقیقات به سراغ نامبرده رفته وکسب اطلاع نموده که برادر قاتل اعلام نمود ؛ برادرش در روستای گاودره حوالی شهرستان سنندج اقامت دارد.

مامورین به همراه برادرقاتل به روستامراجعه و سپس به درب منزل مقتول رفتند و اعلام داشتند «الف- س» در کوه‌های اطراف روستا در مخفیگاه خود استراحت می‌کند .

دونفر از پرسنل به همراه برادر قاتل به سمت مخفیگاه به حرکت درآمده که به مخفیگاه متهم رسیده که در حال استراحت بوده و وی را ازخواب بیدارنموده و به دلیل اینکه تعداد مامورین اعزامی جمعاَ۳ نفر بوده فقط با آرامش با قاتل صحبت کرده و از هرگونه اقدام تنش زا خوداری نمودند.

سرانجام متهم را آورده که در مسیر، قاتل دستش راوارد جیب شلوار کردی که پوشیده بود کرده و یک عددچاقو را از آن بیرون آورده و قصد حمله را داشت که چاقو را از وی گرفته و وی را به روستا آوردند.

در‌‌ نهایت متهم به همراه یکی از برادرانش به پلیس آگاهی منتقل شد و به بزه انتسابی معترف و اعلام نمودکه درسال۱۳۵۹شخصی بنام «س-ح» به همراه دونفردیگرازبرادرانش به درب منزل اینجانب مراجعه و قصدکشتن من را به دلیل برخی اختلاف خانوادگی داشته اندکه من مجبورشدم وی رابه قتل برسانم.

گفتنی است:  پرونده در این خصوص تکمیل و به دادسرا اعزام شد که قاتل روانه زندان گردید.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران