اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان همکاری محسن رضایی با جبهه ایستادگی همزمان با حضور وی در سپاه



اخبار,اخبارسیاسی,محسن رضایی

عضو شورای عالی جبهه ایستادگی اعلام کرد: رابطه‌ و همکاری معنوی بین جبهه ایستادگی ایران اسلامی با محسن رضایی به دلیل حضور ایشان در کسوت نظامی‌گری ادامه نخواهد داشت.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با  ایسنا ، با بیان این‌که همواره ارتباط جبهه ایستادگی با محسن رضایی در بعد معنوی و به منظور استفاده از تجربیات و اندیشه‌های ایشان بوده است، توضیح داد: همواره آنچه که تعیین کننده سیاست‌ها و برنامه‌های جبهه ایستادگی بوده است بر اساس برآیند عقل جمعی بوده و متکی به نظر یک شخص واحد نبوده که با رفتن او کرکره فعالیت جبهه پایین بیاید.

وی با اشاره به تأثیرت فعالیت‌های محسن رضایی در کسوت نظامی‌گری، تصریح کرد: با توجه به تجربیات موفق محسن رضایی در هشت سال دفاع مقدس و نقش فرماندهی او، حضورش در کسوت نظامی‌گری به منظور انتقال تجربیات،‌ باعث افزایش امید ملت ایران و حتی مردم تحت ستم کشورهای منطقه از جمله لبنان، فلسطین و سوریه و سبب ناامیدی و نگرانی دشمنان خواهد بود.

وی گفت: طبیعی است که محسن رضایی به خاطر حضور در سپاه و کسوت نظامی‌گری، در نهادهای مدنی فعال در عرصه سیاسی کشور حضور نخواهد داشت.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با تأکید بر این‌که جبهه ایستادگی از ابتدا قائم به فرد نبوده است که با رفتنش فعالیت‌های جبهه تحت‌الشعاع قرار بگیرد تصریح کرد: جبهه ایستادگی ایران اسلامی متشکل از احزاب و گروه‌های سیاسی پروانه دار و رسمی است که دارای اشتراکات فکری هستند و بنا دارد نسبت به افزایش کمی اعضای خود در شورای عالی نیز اقدام کند بنابراین، به حیات سیاسی خود ادامه خواهد داد.


  اخبار  سیاسی  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با محسن رضایی درباره بازگشت به سپاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جبهه ایستادگی: از کاندیداتوری محسن رضایی در انتخابات 92 حمایت می کنیم



جبهه ایستادگی: از کاندیداتوری محسن رضایی در انتخابات 92 حمایت می کنیم

دبیرکل جبهه ایستادگی با بیان اینکه در حال حاضر مهم‌ترین مسئله کشور موضوع اقتصادی است، ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری شعار سال‌ها با این رویکرد توجه به امر اقتصاد ضروری است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حجت‌الاسلام حبیبیفارس: حجت‌الاسلام حبیبی درباره حمایت جبهه ایستادگی از کاندیداتوری محسن رضایی در انتخابات 92 گفت: اگر آقای رضایی برای کاندیداتوری اعلام آمادگی کند به دلیل موثر بودن وی برای عبور از تهدیدات از او حمایت خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام یدالله حبیبی دبیرکل جبهه ایستادگی درباره برنامه‌های این جبهه در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این ایام برنامه خاصی نداریم و طبق روال گذشته جلسات شورای مرکزی برگزار می‌شود.

حبیبی درباره مطرح شدن مباحث انتخاباتی در جلسات شورای مرکزی، گفت: ورود مصداقی به انتخابات زودهنگام است؛ باید توجه افکار عمومی را به سمت مسائل اساسی کشور، ویژگی‌های رئیس‌جمهور آینده و برنامه‌‌محوری جلب کنیم لذا ما در حال حاضر به این مباحث مقدماتی ورود کرده‌ایم چراکه معتقدیم این روند به انتخاب مصداق‌ مناسب برای ریاست‌جمهوری 92 کمک می‌کند.

دبیرکل جبهه ایستادگی با بیان اینکه در حال حاضر مهم‌ترین مسئله کشور موضوع اقتصادی است، ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری شعار سال‌ها با این رویکرد توجه به امر اقتصاد ضروری است.

وی درباره حمایت این جبهه از کاندیداتوری محسن رضایی در انتخابات 92 اظهار داشت: اگر آقای رضایی برای کاندیداتوری اعلام آمادگی کند به دلیل شناختی که از مواضع و تفکر وی داریم از او حمایت خواهیم کرد چراکه معتقدیم شناخت وی از شرایط تهدید و آشنایی با این استراتژی برای کشور موثر است./عصرایران