اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پالیزدار با دفتر هاشمی‌ ارتباطی ندارد


«آیا پالیزدار در دفتر هاشمی‌ رفسنجانی است؟» عنوان مطلبی است که در روزنامه «تهران امروز» دوشنبه منتشر شده است.

خبرگزاری ایسنا: «آیا پالیزدار در دفتر هاشمی‌ رفسنجانی است؟» عنوان مطلبی است که در روزنامه «تهران امروز» دوشنبه منتشر شده است.

در این مطلب می‌خوانیم:

« انتشار خبر همکاری عباس پالیزدار با دفتر مشاور آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با واکنش غلامعلی رجایی مواجه شد. عباس پالیزدار که چند سال پیش به دلیل برخی افشاگری‌های فاقد اعتبار و نیز سوءاستفاده از موقعیت خود برای انتشار برخی اسناد حکومتی، محاکمه شده بود، در دفتر غلامعلی رجایی مشاور هاشمی‌ رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به کار شده است. وی در خرداد سال ۸۸ در نامه‌ای از هاشمی‌رفسنجانی و خانواده‌اش عذرخواهی کرده بود.

به گزارش هشت صبح، غلامعلی رجایی مشاور آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی در واکنش به این خبر در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «از مشاهده این خبردروغ توسط این سایت هم خنده‌ام گرفت و هم دلم به حال دست‌اندرکاران آن سوخت. معلوم می‌شود این بنده‌های خدا که مدام به دنبال تکمیل سهمیه تعیین‌شده‌شان از بعضی جاها! در انتشار خبرهایی علیه آیت‌الله هاشمی و نزدیکان ایشان هستند وقتی هیچ بهانه‌ای ندارند به ناچار متوسل به جعل اخبار و دروغ‌بافی ودروغ تراشی‌هایی خنده‌دار از این دست می‌شوند تا به وظیفه‌شان عمل نمایند!»

مشاور هاشمی‌رفسنجانی در ادامه نوشت: من در مجمع دفتری ندارم تا کسی در آن کار کند. کسانی که در این یکی ، دو سال کار من در مجمع، خصوصا در این ماه‌ها در اتاق مشاورین در مجمع به ملاقات من آمده‌اند یا بعضی که در دیدارهای مردمی آیت‌الله هاشمی حضور داشته‌اند و بعد نزد من آمده‌اند بر این گفته‌ام گواهی می‌دهند.

وی افزود: از آقای پالیزدار هم- که از چند ماه پیش با چند نفر برای مشورت در باره طرحی درباره تشکل فرزندان شهدای سراسر کشور و کهنه‌سربازهای جنگ به ملاقاتم آمده بود،- هیچ خبری نداشته و ندارم.»


ویدیو مرتبط :
طراحی داخلی دفتر و شرکت و اداره در تبریز - EPIC-Architects.com - دفتر معماری اپی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا پالیزدار در دفتر هاشمی‌رفسنجانی است؟



اخبار ,اخبار سیاسی ,مجمع تشخیص مصلحت نظام

اخبار سیاسی - آیا پالیزدار در دفتر هاشمی‌رفسنجانی است؟

انتشار خبر همكاری عباس پالیزدار با دفتر مشاور آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با واكنش غلامعلی رجایی مواجه شد.

عباس پالیزدار كه چند سال پیش به دلیل برخی افشاگری‌های فاقد اعتبار و نیز سوءاستفاده از موقعیت خود برای انتشار برخی اسناد حكومتی، محاكمه شده بود، در دفتر غلامعلی رجایی مشاور هاشمی‌رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به كار شده است. وی در خرداد سال ۸۸ در نامه‌ای از هاشمی‌رفسنجانی و خانواده‌اش عذرخواهی كرده بود.

 

غلامعلی رجایی مشاور آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در واكنش به این خبر در صفحه فیس‌بوك خود نوشت: «از مشاهده این خبردروغ توسط این سایت هم خنده‌ام گرفت وهم دلم به حال دست‌اندركاران آن سوخت.معلوم می‌شود این بنده‌های خدا كه مدام به دنبال تكمیل سهمیه تعیین شده‌شان از بعضی جاها!

 

در انتشارخبرهایی علیه آیت‌الله هاشمی و نزدیكان ایشان هستند وقتی هیچ بهانه‌ای ندارند به ناچار متوسل به جعل اخبار و دروغ‌بافی ودروغ تراشی‌هایی خنده‌دار از این دست می‌شوند تا به وظیفه‌شان عمل نمایند!» مشاور هاشمی‌رفسنجانی در ادامه نوشت: من در مجمع دفتری ندارم تا كسی در آن كار كند. كسانی كه در این یكی ، دو سال كار من در مجمع، خصوصا در این ماه‌ها در اتاق مشاورین در مجمع به ملاقات من آمده‌اند یا بعضی كه در دیدارهای مردمی آیت‌الله هاشمی حضور داشته‌اند و بعد نزد من آمده‌اند بر این گفته‌ام گواهی می‌دهند.

 

وی افزود:از آقای پالیزدار هم- كه از چند ماه پیش با چند نفر برای مشورت در باره طرحی درباره تشكل فرزندان شهدای سراسر كشور و كهنه سربازهای جنگ به ملاقاتم آمده بود،- هیچ خبری نداشته و ندارم.

اخبار سیاسی - تهران امروز